Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til pene jenter


Anbefalte innlegg

Inspirert av en tråd på helse-forumet.

 

Hvordan tror du din relasjon til andre mennesker hadde endret seg fra hva den er i dag, dersom du hadde:

- litt for stor nese

- tynt, flisete hår

- mørke skygger under øynene

- dobbelt så mye flesk som nødvendig

- uproposjonalt små, men likevel hengende pupper

- mannerumpe

- store hender med avstumpede negler

- breie skuldre

- naturlig nedoverhengende munnviker

- naturlig "sinna-hakk" i panna

- litt utstående ører

- tilsvarende intellekt som du har i dag

og var enten 1.85 m høy eller 1.55 m lav

 

Kort oppsummert, hvordan tror du livet ditt hadde endret seg dersom du var stygg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var ikke pen før. Jeg var ikke stygg, men jeg var høyst upopulær. I rundt to år var jeg relativt stygg, som  følge av at jeg prøvde veldig hardt å være pen, haha! Nå er jeg ganske pen, men selvfølgelig ikke i alles øyne. 

Jeg hadde mye flere venner før. Jeg har alltid hatt mye flere kompiser enn veninner, nå "liker" de nye guttene jeg blir kjent med meg, derfor blir det ikke noe langvarig venneforhold. Jeg kan ikke fordra baksnakking og mobbing, derfor mister jeg utrolig mange mulige venner. Jeg har blitt utrolig kresen på utseende til gutter, derfor går jeg glipp av en hau med fantastiske personer! Jeg kan ikke fordra sosiale medier, noe de aller fleste som tar kontakt med meg er høyst oppslukt i. Jeg har blitt ensom og alene. Gresset er alltid grønnere på den andre siden?

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er pen, da.
Men tror jeg hadde blitt mye mer høflig og ydmyk om jeg var stygg, fordi da måtte man liksom kompensere ved å ha en ekstreeeemt bra personlighet. Jeg er jo høflig nå og, men jeg kan også være frekk. Jeg tror jeg ville sluttet å være frekk.
Du vet, hot-and-crazy-scale.

Mange mener sikkert at det ikke ville vært å "være meg selv", men mennesker har så mange ulike fasetter av personlighet at jeg godt tror det kunne vært meg selv. 
 



Anonymous poster hash: 03294...25a
Lenke til kommentar

Jeg var ikke pen før. Jeg var ikke stygg, men jeg var høyst upopulær. I rundt to år var jeg relativt stygg, som  følge av at jeg prøvde veldig hardt å være pen, haha! Nå er jeg ganske pen, men selvfølgelig ikke i alles øyne. 

 

Jeg hadde mye flere venner før. Jeg har alltid hatt mye flere kompiser enn veninner, nå "liker" de nye guttene jeg blir kjent med meg, derfor blir det ikke noe langvarig venneforhold. Jeg kan ikke fordra baksnakking og mobbing, derfor mister jeg utrolig mange mulige venner. Jeg har blitt utrolig kresen på utseende til gutter, derfor går jeg glipp av en hau med fantastiske personer! Jeg kan ikke fordra sosiale medier, noe de aller fleste som tar kontakt med meg er høyst oppslukt i. Jeg har blitt ensom og alene. Gresset er alltid grønnere på den andre siden?

 

Du er heldig som har fått et rikere perspektiv enn mange.

 

Lenke til kommentar

Jeg var ganske så stygg som si i oppvekst som barn og til ungdom , men de er fert med å stemple et vis ord noen har finne på,  bare for å rake ned noen osen dem ser ut,  alle er pene  utseendemessig synes jeg, 

Å vis det der hadde vært meg hadde jeg nok ikke brydd meg. deal with it.  :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...