Gå til innhold

Input på M-ITX build


Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Var 2 sekunder unna å trykke på "kjøp" knappen, men dersom noen har verdifull input så setter jeg gjerne pris på det. 

 

Grafikkort kjøper jeg etter Pascal er leveringsklar. OS fikser jeg gjennom andre kanaler.

 

Skal brukes til litt gaming i ny og ne, og normal cruising på nettet - verdi for pengene er viktig.

post-24279-0-22408200-1463264815_thumb.jpg

Endret av fflex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal gå får miniITX, hvorfor gå for et kabinett som har plass til evo 212? Slik jeg ser det er hele poenget med miniITX er å få det så lite som mulig, og hvis kabinenettet du velger har plass til en så stor kjøer kunne du like godt ha gått for et µATX build

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et relativt stort M-ITX kabinett, men liker designet på det.. og jeg fant ingen ordentlige kompakte M-ATX kabinett som skrek ut til meg. 

 

Har begrenset med behov til ekstra diskplass osv, 2xDIMMS holder for meg på ITX-hovedkortet. 

 

Tar gjerne mot forslag til alternativer.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Hvordan var det å bygge med en RMx psu? Bygget nylig nesten det samme bygget, men turte ikke gå for max anbefalt lengde på psu.. Fikk du gjennom ledningene uten problem? For jeg har hørt mange klager på at 160mm blir for trangt for å arbeide komfortabelt  med ledningene.

 

Spør siden jeg ikke er helt fornøyd med PSUen jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Nå er det kun 4 pin til CPU og 24-pin kabel som er nødvendig, GPU kommer inn etter Pascal releasen. RMx kunne gjerne vært 14 cm i dybden for å få det optimalt i Nano casen, men det funker. Kunne skvist 24 pin-kabelen gjennom bak, men gadd ikke rett og slett. Legger ved noen bilder.

 

Merk : ja jeg er klar over at cable mangement er kritikkverdig, men så lenge tempen er fin og ting snurrer så er jeg fornøyd :). Kommer dog til å gjøre noen forbedringer når GPU kommer på plass. Fått lagt inn Windows 10, og er en happy camper hittil. Eneste som irriterte meg var at system fan splitteren som følgte med kun fungerte med 1x vifte, og ikke 2. Så akkurat nå står kun den ene frontviten og spinner. Det må fikses etterhvert. CPU temp: 29 grader idle. 

post-24279-0-88998800-1463688823_thumb.jpg

post-24279-0-85069700-1463688834_thumb.jpg

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Build completed! Fikk et brukt GTX 970 for 1700 kr. Synes det var en grei deal til tross for nye Pascal på vei. Kommer til å kjøpe meg en 24 tommer 1920x1080 144hz, så da duger nok setupen en god god stund

post-24279-0-61556600-1463919809_thumb.jpg

Endret av fflex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...