Gå til innhold

Galaxy S7 er vanskeligere å reparere enn tidligere Samsung-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre at telefonen ikke går i stykker, enn at den er lett å reparere.

 

Jeg har brukt Sony Xperia Z-serien i senere år fordi de er vanntette. Men dessverre er de lite solide, og skjermen sprekker lett.

Om de skulle være enkle å reparere, kunne de ikke være vanntette. Limet er der av gode grunner.

 

Min jobb og fritidsaktiviteter forutsetter vanntett telefon.

For at Sony-telefonen skal bli mer solid, kjøper jeg billig beskyttelse av høy kvalitet fra Ebay.

Søk etter Nillkin Tempered Glass på Ebay. Sørg for at du får et kit med glass for skjerm og bakside, samt våtserviett og klut.

 

Sony-telefoner knuser bare du ser hardt på dem. I hvert fall var det sånn før.

Jeg har ikke opplevd sprekk når glasset var på.

Jeg har også lommebok-cover utenpå.

 

Hvor lett telefonen kan repareres er ikke det viktigste.

At den ikke går i stykker, er viktigere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får håpe de kommer med en S7 mini, den her er for stor for bokselomma.

 

Enig med de over, viktigere at den ikke går lett i strykker. Min Sony Z3 Compact holder fortsatt, men jeg vet om så mange som har fått sprekt skjerm av ca ingenting. Får man en ripe på skjermen så funker ikke skjermen på Sony Z modellene.

Lenke til kommentar

Får håpe de kommer med en S7 mini, den her er for stor for bokselomma.

 

Enig med de over, viktigere at den ikke går lett i strykker. Min Sony Z3 Compact holder fortsatt, men jeg vet om så mange som har fått sprekt skjerm av ca ingenting. Får man en ripe på skjermen så funker ikke skjermen på Sony Z modellene.

De har slutten med mini (minus) modellene. Se på A3, A5, A7 og A9 om du vil ha en mindre Samsung telefon. Eller bare velg en helt annen telefon rett og slett. En mini modell av S7 er ikke som Sony sine Compact. Den er dårligere på mange felt. A-serien er helt klart bedre enn de mini modellene. Vil du ha noe som Sony Compact så er vel Sony Compact eneste alternativ.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det er bedre at telefonen ikke går i stykker, enn at den er lett å reparere.

 

Jeg har brukt Sony Xperia Z-serien i senere år fordi de er vanntette. Men dessverre er de lite solide, og skjermen sprekker lett.

Om de skulle være enkle å reparere, kunne de ikke være vanntette. Limet er der av gode grunner.

 

Min jobb og fritidsaktiviteter forutsetter vanntett telefon.

For at Sony-telefonen skal bli mer solid, kjøper jeg billig beskyttelse av høy kvalitet fra Ebay.

Søk etter Nillkin Tempered Glass på Ebay. Sørg for at du får et kit med glass for skjerm og bakside, samt våtserviett og klut.

 

Sony-telefoner knuser bare du ser hardt på dem. I hvert fall var det sånn før.

Jeg har ikke opplevd sprekk når glasset var på.

Jeg har også lommebok-cover utenpå.

 

Hvor lett telefonen kan repareres er ikke det viktigste.

At den ikke går i stykker, er viktigere.

 

Limet løsnet på min Samsung galaxy etter 2 måneder.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...