Gå til innhold

Gjenskaper hele Grand Theft Auto V i Minecraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Litt usikker på om jeg er mest imponert eller skremt

 

Jeg er skremt av at noen gidder og plassere induviduelle blokker for å gjenskape et spill i et spill...

Jeg blir lei etter å ha bygget et halvt hus som er 8x8 blokker.

bare vent til de lager just cause 3 XD

Lenke til kommentar

 

Litt usikker på om jeg er mest imponert eller skremt

 

Jeg er skremt av at noen gidder og plassere induviduelle blokker for å gjenskape et spill i et spill...

Jeg blir lei etter å ha bygget et halvt hus som er 8x8 blokker.

Nå skal det sies at de ikke akkurat å bygger dette i creative mode i vanlig minecraft, heller med et program der man kan bygge og kopiere større seksjoner av gangen osv, så det går betraktlig fortere.

Det heller ikke så vanskelig å forstå hvorfor folk gjør dette, siden det er det samme som å bygge modell fly eller lignende, noen synes det bare er gøy å bygge ting. Ikke akkurat noe å være redd for, der dette er veldig grunnleggende menneskelig adferd, selv om det er digitalt.

Lenke til kommentar

Så de jukser altså ;)

 

Nevøen min på 15år spiller selvfølgelig dette sammen med en gjeng andre kompiser. De hadde bygd i ukesvis på et prosjekt, men nevøen min hadde rigget hele driten med dynamitt e.l. og visstnok laget en eller annen utløsermekanisme (jeg spiller ikke selv, så kjenner ikke mulighetene). Det endte jo selvfølgelig med at prosjektet gikk til himmels og gutta satt på skolen og skreik, banna, kastet ting rundt seg og var hysteriske. Ufint? YEPP! Litt morsomt? YEPP ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...