Gå til innhold

TEST: ZTE Blade V6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Hvordan klarer dere å ha en helt test uten ett enedtr ord om oppløsningen på den "fine skjermen"??

Fra teksten: Skjermer har tradisjonelt vært et område vi har merket det fort på når mobilprisene har gått ned. Slik er det ikke lenger. Riktig nok er det ikke  snakk om noen QHD- eller 4K-skjerm, men det opplever vi heller ikke som strengt nødvendig. Her får du i stedet en IPS-skjerm med HD-oppløsning. Det er godt nok til at du skal se veldig godt etter før du ser pikslene i Blade V6-skjermen. Fargegjengivelsen er også god, og lysstyrken virker å være på det jevne.

Lenke til kommentar

Kan vi få en artikkel som tester om det faktisk såvidt er mulig å se pikslene på en 720p skjerm av denne størrelsen? Eller skal oppløsning fortsette å være en helt uviktig faktor i tek sine mobiltester?

 

Hvis jeg skulle fått god karakter hos tek så hadde jeg ikke brydd meg om skjerm hvertfall. Du kan jo putte inn noe helt ok, og da er det greit, fordi det ser bra ut.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blade har elendig lyd, Soul headsettet mitt høres ut som det er koblet til telefonen med to tinnbokser og tråd mellom.

 

Det er vel egentlig det eneste negative jeg har å si om telefonen, den passer bra i handa og er kjappere i menyene enn Lumia 640. (Sistnevnte har mye bedre lyd både i headset og fra telefonens høytaler)

 

Bruker man ikke telefonen til musikk så er denne ypperlig tror jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...