Gå til innhold

Her er Motorolas nye Moto-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror heller jeg kjøper OnePlus 2... fingerprint, raskere, bedre batteri, ois, laser fokus og bedre utsende...

Nå vil de nye moto-ene ha bedre batteri, ifølge mkbhd, som har testa 1+2 i en uke, han fikk 4.5t screen on time. De vil nok oppleves som like raske og, i og med at både 615 og 808 ikke er langt ifra 810.
Lenke til kommentar

Begge X'ene er i største laget.

 

Hadde play-X hatt en 5" FHD skjerm med samme batteri, så hadde den vært svært fristende. Håper bare at kameraet er bra. Ellers kan jeg krysse av det meste på min ønskeliste:

 

"Fornuftig" pris: Ja

Minst 2Gb RAM: Ja

Plass til minnekort: Ja

Stort batteri: Ja

God ytelse: Ja - ser ingen grunn til å ha mer enn en snapdragon 615 med mindre man skal benchmarke eller spille tunge spill - noe jeg ikke gjør.

 

Skal definitivt sjekke den ut når den kommer - selv om den egentlig er litt for stor.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

615 er ca like rask som gamle toppmodellen 801, litt svakere, men neppe noe man merker under bruk.

 

410 er en del svakere, yter vel rundt 60% av en 615.

 

AnTuTu score hentet fra nettet:

 

SD801:43300

SD615: 38240

SD410: 20995

 

Dette er dog bare indikasjon på forskjellen, mye kommer ann på hvilket program som brukes til testing om CPU delen eller GPU delen testes mest, hvor høyt prosessoren er klokket (ulike mobil produsenter bruker gjerne ulike klokkehastigheter med samme brikke) og andre faktorer.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Disse ser interessante ut!

 

Noen som vet hvilke butikker som kommer til å selge dem? Det er vel ennå litt tidlig. Elkjøp og Lefdal selger pr i dag Moto G (2. gen) på nettsidene, så det er ikke utenkelig at de kommer til å selge nykommerne.

 

Når det gjelder Moto G, er det to versjoner, og kun den med 16GB minne er interessant for mitt vedkommende.

 

Er det forresten noen som har erfaring med Moto X og G (2. generasjon)? Tenker på tilkobling til PC/Mac, programvare for tilkobling/synking. Motorola skal være gode på telefoner som har bra antenne. Hva sier dere som har en?

Lenke til kommentar

Er mange norske butikker som har tilgang til og ta inn Motorola, så det er nok hovedsaklig etterspørselen som avgjøre hvorvidt de blir tatt inn eller ikke. Mobiltelefoner er ferskvare og er det laber etterspørsel taper man fort penger på å selge det. 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Er mange norske butikker som har tilgang til og ta inn Motorola, så det er nok hovedsaklig etterspørselen som avgjøre hvorvidt de blir tatt inn eller ikke. Mobiltelefoner er ferskvare og er det laber etterspørsel taper man fort penger på å selge det. 

 

Enig med det. Dette burde dog være interessante telefoner, både fordi de er klart bedre enn 2. generasjon, og at de gir mye for pengene, og kommer til helt greie priser.

 

Komplett.no kan ikke svare på om de kommer til å ta dem inn. Telefonen er jo så vidt blitt lansert. Komplett har pr i dag ikke Motorola i produktutvalget for mobiler. Har sendt en forespørsel til Elkjøp, som pr i dag selger Moto G (2. generasjon).

 

 

Edit:

 

Elkjøp melder at de ikke har fått signaler om dette ennå, men man kan følge med på hjemmesidene.

 

 

 

Har sjekket litt rundt i Danmark, Nederland og Tyskland på nettet, mest for å se om Moto G i det hele tatt kan kjøpes nå. Skal en tur til Danmark og Tyskland neste uke.

 

Den er så vidt kommet i salg i Nederland og Tyskland, men kun i 8GB-utgaven. Man kan bestille 16 GB fra Motorola i Tyskalnd, men de sender kun til tyske adresser.

 

Det ser ut som det er 8GB-utgaven som kommer i salg (først), og det gjelder nok i Norge også. Men uansett er 8GB-utgaven helt uaktuell.

 

 

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kunne godt tenkt meg Moto X Play, men den kommer kun å selges med 16GB minne. Den har riktignok minnekortplass, men jeg foretrekker mer internminne.

Man kan bestille med 32GB minne fra utlandet, men det ønsker jeg ikke. Dessuten tilbyr ikke Motorolas egne nettbutikker (f.eks i USA, Storbritannia, Tyskland og Frankrike) salg til utenlandske adresser. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...