Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan hindre nettsteder i å oppdage Adblock Plus i Chrome?


Anbefalte innlegg

Velkommen,

 

Hvordan hindre nettsteder i å oppdage Adblock Plus i Chrome?

 

Jeg begynner å bli mektig lei av nettsteder med drittreklame som praktiserer reklame tvang, slik som tek.no. Eller andre masete nettsteder som oppdager Adblock Plus slik som vg.no, bt.no osv.

 

Jeg må ha en løsning hvor jeg kan ha Adblock Plus aktivert samtidig som jeg kan bruke nettsidene, uten reklame tvang eller mas om at jeg blokkerer annonser. De tjener ikke en eneste krone på meg uansett. 

 

Det settes stor pris på en løsning som setter en permanent stopper for denne drittreklamen. 

 

Exxon Valdez

 

Jeg er ikke interessert og vil ikke en gang høre noe tull om moral i forbindelse med denne tråden. Bare spar meg for det, slike innlegg vil bli rapportert og slettet automatisk. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettstedet oppdager ikke at du har Addblock, men har lagt inn andre annonser og poppus som alternativt dukker opp om den ordinære reklamen ikke vises.. Det er jo bare for deg å blokkere dette også, man kan som regel legge dette manuelt inn i filteret..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

Problem løst. Det er bare til å installere dette: https://chrome.google.com/webstore/detail/scriptblock/hcdjknjpbnhdoabbngpmfekaecnpajba

 

Men nå som jeg er godt igang, finnes det noen bedre og mer elegant løsning uten blokkering av javascript? Noe av innholdet på nettstedet som ikke er reklamerelatert forsvinner også, men det er ihvertfall bedre enn bedriten skoreklame. 

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Jeg installerte Adblock Plus i Internett Explorer, og det fungerer helt perfekt. Nettstedene oppdager ikke Adblock Plus, og tvinger deg derfor ikke til å vise annonser eller mase om hvite listing. Dette er med da uten bruk av javascript blokkering. Dermed unngår du at ikke-reklamerelatert innhold forsvinner slik som enkelte artikkelbilder osv.

 

Problemet her er at Internet Explorer er feil nettleser, jeg må klare å oppnå dette med Google Chrome. Det hadde vært noe.

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...