Gå til innhold

Prøvekjør The Crew på Xbox One og PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får fortsatt kjøpt underground 2 vettu. Ikke lenge siden jeg spilte det igjen. Moro fortsatt. Alternativt så kan du spille NFS-Online.

NFS online eller NFS world som det heter er jo patetisk.

Spillte med en kompis og gikk i gruppe sammen og møttest på samme plass men så ikke hverandre selv om minimap tydet at vi stod på samme sted. Det å ikke kunne velge servere og at EA velger å phase folk ut selv om de spiller sammen virker merkelig.

En annen ting er at spillet oser av P2W

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var borti samme problemet, og jeg fant løsningen sammen med kompisen min. I launcher til spillet kan man velge server, øverst til høyre tro jeg det er, vi var ikke på samme server. Med en gang dette var satt riktig så hadde vi det moro i mange timer vi ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror mesteparten av grunnen til at folk i det hele tatt har spillet er grunnet gratis spill ved kjøp av 970/980 rundt juletider.

Assassins creed var håpløst å spille

Far Cry 3 hadde bøttevis med grafiske feil

The Crew hadde minst feil :)

 

Derfor eier jeg det. Hadde nok ikke betalt retail for det nei.

Lenke til kommentar

Jeg endte med å kjøpe det. Storkoser meg med dette spillet nå. Gjøre oppdrag, erfaringsbasert og leite opp skjulte gjenstander. Skikkelig bra og koselig bilspill. Hadde hørt masse negativt om dette, men ingenting av de feilene eller manglene er å se i dag alfall. Så til alle skeøtikere: løp å kjøp!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...