Gå til innhold

PODKAST: Disse fem spillene har de beste maskene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si meg enig i at Infamous: Second Son va "helt alright", men iforhold til de første Infamous spillene synes jeg de suger balle.

 

Allerede straks du hadde smokepower så trengte du så å si aldri å klatre på bygninger og det var en av de tingene som jeg synes var mest digg med Infamous 1 og 2. Følte at jeg hadde full frihet til å klatre opp hvor jeg ville.

 

Med å få friheten til å bare flakse opp slik like lett som prototype så var gleden av å kunne komme seg opp bygningene borte.

 

Skjønner heller ikke hva dere plager med anngående kontrollene. Har selv runnet Infamous 1 rundt 8 ganger og har platinum på det.

Lenke til kommentar

Kan si meg enig i at Infamous: Second Son va "helt alright", men iforhold til de første Infamous spillene synes jeg de suger balle.

 

Allerede straks du hadde smokepower så trengte du så å si aldri å klatre på bygninger og det var en av de tingene som jeg synes var mest digg med Infamous 1 og 2. Følte at jeg hadde full frihet til å klatre opp hvor jeg ville.

 

Med å få friheten til å bare flakse opp slik like lett som prototype så var gleden av å kunne komme seg opp bygningene borte.

 

Skjønner heller ikke hva dere plager med anngående kontrollene. Har selv runnet Infamous 1 rundt 8 ganger og har platinum på det.

 

PERSONLIG har jeg null problem med Infamous 1 og 2, men Stian likte det ikke! Aner ikke hvorfor. Jeg syns 2eren er det beste i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...