Gå til innhold

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg vet ikke hvor mange som har opplevd å få denne

 

Noen søkeresultater kan ha blitt fjernet i henhold til europeiske lover om databeskyttelse.

 

meldingen når de søker på nettet.

 

Det er en konsekvens av JUDGMENT OF THE COURT (Grand Chamber) av 13 May 2014 fra EU.

 

Les mer ...

 

Relatert forum tråd:

 

Nettovervåking, valg av utstyr og design blir eller burde vært storpolitikk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-7WVSGN

Litt ironisk at EU lager en lov som forbyr overvåking når de selv overvåker hvert eneste trinn et menneske tar i EU. Du kan jo bare se igjennom EØS og ESA der alt av bedrifter blir overvåket punkt og brikke for at de skal følge EU lov.

EU er det største drittet som er laget og burde nedlegest på dagen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Litt ironisk at EU lager en lov som forbyr overvåking når de selv overvåker hvert eneste trinn et menneske tar i EU. Du kan jo bare se igjennom EØS og ESA der alt av bedrifter blir overvåket punkt og brikke for at de skal følge EU lov.

EU er det største drittet som er laget og burde nedlegest på dagen...

 

Det er vel fordi de mener at Bryssel byråkratiet og ikke private amerikanske selskaper skal regulere datalagring og informasjonsinnhenting.

 

Vil man være usynlig på nettet får man holde seg borte fra nettet. Men Google er litt skyld i dette selv da de mener at de hadde funnet opp en smart metode der andre kunne jobbe gratis for dem.

 

EU er greit så lenge det forhindrer krig mellom de landene som historisk har hatt en tendens til å gå til krig mot hverandre. Jeg er for nærdemokrat og mot fjernbyråkrati og derfor for at Norge holder seg utenfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dette passer hand i hanske med DLD. Hurra!

Hvem som helst kan be om en rettkjennelse til å få vite, og fjernet, hva som helst.

 

Tror du at du vil få fjernet det som er postet av deg på inernet og lagret av de tusener av indekserende og arkiverende boter og digitale edderkopper som ikke respekterer robots.txt?

 

Som nevnt ovenfor. Den eneste måten å ødelegge din digitale aktivitet på er aldri å være aktiv på nettet. Det andre skriver om deg må du be andre om å fjerne eller gå til politi, eventuelt domstolene med.

 

Du fikk kanskje aldri sett denne: http://tv.nrk.no/program/KOID33001312/du-er-googla

 

Nå er det desverre for sent.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Dette passer hand i hanske med DLD. Hurra!

Hvem som helst kan be om en rettkjennelse til å få vite, og fjernet, hva som helst.

 

Tror du at du vil få fjernet det som er postet av deg på inernet og lagret av de tusener av indekserende og arkiverende boter og digitale edderkopper som ikke respekterer robots.txt?

 

Som nevnt ovenfor. Den eneste måten å ødelegge din digitale aktivitet på er aldri å være aktiv på nettet. Det andre skriver om deg må du be andre om å fjerne eller gå til politi, eventuelt domstolene med.

 

Du fikk kanskje aldri sett denne: http://tv.nrk.no/program/KOID33001312/du-er-googla

 

Nå er det desverre for sent.

 

"tusener av indekserende og arkiverende boter"

Nei, og det er et lite problem for meg. Jeg står inne for det jeg gjør og hvor jeg har vært.

 

"Den eneste måten å ødelegge din digitale aktivitet på er aldri å være aktiv på nettet".

 

Dette er ikke riktig. Det beviser EU domstolens kjennelse.

 

For meg er et "fritt internet" av nesten grenseløs verdi!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
"tusener av indekserende og arkiverende boter"

Nei, og det er et lite problem for meg. Jeg står inne for det jeg gjør og hvor jeg har vært.

 

Hundretusener er sikkert riktigere.

 

For meg er et "fritt internet" av nesten grenseløs verdi!

 

 

Er det deg og meg dette dreier seg om. Et fritt internett har også stor verdi for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...