Gå til innhold

– Grand Theft Auto V er så imponerende at jeg blir deprimert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, stakkars kojima. Fyren må jo ende opp nu med å få teamet sitt til å jobbe dobbel overtids crunchtime for å presse ut dobbelmax av phantom pain for at det skal få høyest mulig review scores.

 

Personlig så selvom Ground Zeroes er sykelig kort så har jeg ALDRI vært så imponert over konsollgrafikk som det jeg er av hver gang jeg spiller det spillet. Detaljene som er i omgivelsene og annsiktene slår GTA5 ned i støvlene.

 

Har aldri gjordt noe tvil om at Åpen verden sjangeren er min favoritt type spill rett å slett fordi den kan være den salige blandingen av episke skytescener, men også nirvanisk avslappende utforsking for å se etter nye ting og hemmeligheter.

 

Er noe som jeg har blidd meget vant med innenfor GTA serien selvom GTA5 tok det ett godt steg videre. Skal virkelig bli tøft å se GTA5 igjen i ny drakt, men har enda ikke fådd smaken av hvordan MGS vil være når det slipper deg fritt ut til å vandre.

Lurer på hvor stort landskap f.eks du får i Phantom Pain til å vandre rundt i. Bare det vi så i E3 2013 traileren virket lovende stort.

 

Om Ground Zeroes skal være noe å gå etter blir det iallefall å være store detaljrike militærbaser. Følelsen av dem kommer nokk til å være drastisk annerledes når man først spotter dem fra en mil unna for å så begynne å planlegge taktikk for hvordan vei du skal innta den basen. Kojima-san har lite å bekymre seg for. Allerede 16 September i fjord landet GTA5 til 360 i postkassa mi. Selvom jeg virkelig gleder meg igjen for å spille det på PC så er "hypen" min forsvunnet, iallefall 97%.

Phantom Pain derimot, det gleder jeg meg fortsatt like mye å spille og skal forhåndsbestille det straks det nærmer seg lansering.

Lenke til kommentar

(...)

Lurer på hvor stort landskap f.eks du får i Phantom Pain til å vandre rundt i. Bare det vi så i E3 2013 traileren virket lovende stort.

(...)

 

Skal være ca. 200x større enn det du fikk spille på i Ground Zeroes. Om du har et forhold til de tidligere MGS-spillene, kan dette sammenligningskartet gi deg en ide av hvor fantastisk stort spillverdenen til Phantom Pain blir: http://www.metalgearinformer.com/wp-content/uploads/2014/06/MGSV-Map-Size-Comparison-1.jpg

Lenke til kommentar

 

(...)

Lurer på hvor stort landskap f.eks du får i Phantom Pain til å vandre rundt i. Bare det vi så i E3 2013 traileren virket lovende stort.

(...)

Skal være ca. 200x større enn det du fikk spille på i Ground Zeroes. Om du har et forhold til de tidligere MGS-spillene, kan dette sammenligningskartet gi deg en ide av hvor fantastisk stort spillverdenen til Phantom Pain blir: http://www.metalgearinformer.com/wp-content/uploads/2014/06/MGSV-Map-Size-Comparison-1.jpg

 

 

Jeg skjønner ikke det kartet der.

Antar at selve kartflaten skal representere Phantom Pain, men hvordan sammenligner dem det spillet opp mot de tidligere spillene? Jeg ser bare spillene oppført etter når de ble sluppet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke det kartet der.

Antar at selve kartflaten skal representere Phantom Pain, men hvordan sammenligner dem det spillet opp mot de tidligere spillene? Jeg ser bare spillene oppført etter når de ble sluppet.

 

Selve flaten representerer Phantom Pain sitt areal ja :)

Om du ser rett over navnene, vil du se fargede områder som representerer områdene i spillene. Bildet hadde en litt dårlig oppløsning, men du kan bl.a. se en representasjon av det spillbare området til Ground Zeroes nede i høyre hjørne på kartet, markert i rødt fyll. Sammenlign det med representasjonen av Phantom Pain sitt areal, og du får en episk skala :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...