Gå til innhold

Dark Souls-skaperne avslører sitt neste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig mørkt og skummelt ut. Håper bare at det er like vanskelig som Dark Souls bare med mye bedre grafikk. DS grafikken var bare tragisk, som om spillet var ment for PS2.

 

Er ikke et studio som hadde mye penger når de laget Demon's Souls slik at de fokuserte på gameplay. Når de fant ut dette ble en internasjonal suksess etterhvert så kjørte de den samme oppskriften og lanserte Dark souls som de fikk mye bedre betalt for. Den billige Havok grafikk motoren gjorde det slik at de lett kunne jobbe med prosjektet som kunne bli solgt til flere Consoller, tror til og med Gamecube kan kjøre denne grafikken.

Lenke til kommentar

Ser veldig mørkt og skummelt ut. Håper bare at det er like vanskelig som Dark Souls bare med mye bedre grafikk. DS grafikken var bare tragisk, som om spillet var ment for PS2.

 

Eg storkosa meg med Demon's Souls og Dark Souls 1. Med bra gameplay er ikkje grafikken så viktig for min del. Eg spelte dei på PS3 og tenkte aldri tanken at eg sakna betre grafikk.

 

Må få spelt DS2 etter kvart, og kjem nok definitivt til å kjøpe Bloodborne. Eg er ikkje så veldig tilhengar av skrekkspel, men er dei gode så går alt. Digga Alan Wake, sjølv om det riktig nok ikkje var så veldig skummelt.

 

Det eg likte minst med DS var treffboksane. Der kunne det blitt ein god del betre. Ellers håpar eg Bloodborne blir vanskelegare. Det er ikkje lette spel, sånn sett, men så veldig vanskeleg var det heller ikkje. Det vart stort sett lettare jo lengre ut i spelet ein kom. Det er gjerne naturleg sidan du blir vane med spelet og formar karakteren etter din spelemåte, men eg vil generelt at spel blir vanskelegare jo lengre ut du kjem. Det er kanskje mykje å vente frå eit sånt spel. Fiendane sin AI er kanskje det som kunne gjort størst forskjell. Dei fleste fiendane var veldig lette og forutsigbare. Skulle gjerne sett eit spel der fiendane vart betre (sterkare, tålte meir, betre AI) basert på ein formel ut frå dine stats, våpen og soul level.

 

Håpar det blir litt meir historie og fokus på det enn i Dark Souls. Det er kanskje betre i DS2, men eg synest Demon's Souls var betre på det område og hadde generelt ein veldig god stemning. No var riktig nok slutten på Demon's Souls litt skuffande, der Allant i praksis var siste boss, men det skjedde i det minste noko. I DS1 tok du ut den latterlig enkle Gwyn og så var det slutt. Manus, frå DLC, hadde vore ein betre avslutning imo. Ein liten, treig boss som Gwyn blir fort alt for lett å ta ut. Allant var riktig nok ikkje så tøff heller. Han var forutsigbar, treig og lett å dodge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...