Gå til innhold

Podkast: – Utnytt bedre mekanismene dere har laget i Dark Souls II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt skeptisk til den påstanden om at det går an å bli invadert i Dark Souls II som hollow. Har litt over 30 timer i det nå, og har hittil ikke opplevd å bli invadert til tross for at jeg har vært online hele tiden. Jeg antok at det var fordi jeg aldri har vært human. Hvis det ikke er tilfelle så må jo multiplayer-aktivitet være så og si ikke-eksisterende og det ville være ganske rart.

Lenke til kommentar

Er litt skeptisk til den påstanden om at det går an å bli invadert i Dark Souls II som hollow. Har litt over 30 timer i det nå, og har hittil ikke opplevd å bli invadert til tross for at jeg har vært online hele tiden. Jeg antok at det var fordi jeg aldri har vært human. Hvis det ikke er tilfelle så må jo multiplayer-aktivitet være så og si ikke-eksisterende og det ville være ganske rart.

 

Takk for observasjonen. Dette må helt klart dobbelsjekkes. Vi tar det med på neste episode :D

Lenke til kommentar

Går helt fint å bli invadert av grey phantoms som hollow. Det har jeg gjort, og har blitt gjort mot meg mange ganger.

 

Hvis du er med i riktig covenant kan du "beskytte" et område / en boss mot spillere - og da spiller det ingen rolle om de er hollow'e eller ikke. Hvis det er spillere i området som ikke har PvP-timer lock out så vil de bli invadert av en tilfeldig medlem som bærer covenant-ringen. Selv medlemmer av covenanten må belage seg på å bli invadert av sine egne skulle man befinne seg i området...

 

Dette frustrerte meg før jeg skjønte sammenhengen og skjønte hva pvp-lockout timeren gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...