Gå til innhold

Lag dine egne eventyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inntrykket jeg sitter igjen med at dette er et slags Minecraft med (litt mer) vold og (noe) bedre grafikk. Jeg har jo spilt en del rollespill, og da er det jo ofte at det er rollen din som er i sentrum. Men tolker jeg dette rett om jeg sier at vi nå er litt mer i Dungeon Keeper territorium der rollen ikke kan utvikles, og din jobb er å gjøre det vanskeligere for figuren?

Lenke til kommentar

Inntrykket jeg sitter igjen med at dette er et slags Minecraft med (litt mer) vold og (noe) bedre grafikk. Jeg har jo spilt en del rollespill, og da er det jo ofte at det er rollen din som er i sentrum. Men tolker jeg dette rett om jeg sier at vi nå er litt mer i Dungeon Keeper territorium der rollen ikke kan utvikles, og din jobb er å gjøre det vanskeligere for figuren?

 

Slik jeg tolker det blir det mer som Neverwinter Nights i ARPG-.form. Aner ikke hvor mye vi kan utvikle figurene våre, men vi vil nok garantert få slippe å lage ting om vi ikke vil. Det holder vel å spille ting andre har laget. Dermed kan de som vil lage noe gjøre det, de som vil spille kan gjøre det, og de som vil gjøre begge deler kan gjøre det. Win-win. :) Interessant konsept er det i alle fall. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...