Gå til innhold

Her ser du Hasselblads versjon av Sony A99


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å fortelle verden at Hasselblad først og fremst leverer kvalitetsprodukter, og ikke overprisede greier.

:roll:

 

 

Nuvel - det ga i alle fall mer mening enn Lunar og Stellar.

Stellar (basert på RX100) burde etter undertegnedes ringe mening heller vært basert på RX1, og Lunar (basert på NEX-7) burde vært utsatt og basert på A7r.

 

Eller kanskje heller - du vet - kansellert.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Jeg har selv kjøpt Stellar - i utgangspunktet som et "samleobjekt", men etter å ha valgt å ta det i bruk så opplever jeg at det tåler voldsomt mye mer juling enn RX100 (som jeg også har i samlingen). Titan-skallet og det solide grepet i beinhardt treverk har hittil virkelig stått for en støyt :-)

Lenke til kommentar

Jeg har selv kjøpt Stellar - i utgangspunktet som et "samleobjekt", men etter å ha valgt å ta det i bruk så opplever jeg at det tåler voldsomt mye mer juling enn RX100 (som jeg også har i samlingen). Titan-skallet og det solide grepet i beinhardt treverk har hittil virkelig stått for en støyt :-)

 

Det er for så vidt greit argument for å bla opp noen ekstra lapper, men den prisen Hasselblad har satt er bak mål og mening.

 

Kunne betalt noen få lapper mer for dette om layouten og grepet falt mer i smak enn på a99.

De kunne også beskyttet en høyere pris om de hadde utviklet egen firmware som ga bedre bildekvalitet enn den fra Sony.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...