Gå til innhold

Nå kan Googles strømmepinne bli enda bedre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Chromecast med Plex, har gjort det siden Plex støtten kom og er veldig fornøyd.

Bruker den også sporadisk med Netflix, kan bekrefte at det også fungerer veldig bra.

 

Jeg visste ikke at Plex kom til Chromecast, kult. Klarer du å spille av 1080p med høy bitrate? Altså bluray-rips og lignende?

Lenke til kommentar

Funker dette bra med Netflix? Altså, like godt som PC? Har en PC hvor HDMI-inngang er veldig dårlig :-(

 

Funger veldig bra med netflix og youtube. Du starter filmen du skal sjå på pc/mobil/nettbrett, trykker på chromecast knappen og serien blir spelt av på tven. Chromecasten slår og på tven for deg. Fungerer også overaskendes bra å speile fane i chrome på nrk nett-tv

Lenke til kommentar

Alt jeg kan se i nettleseren Chrome, være seg lokale filer eller web sider, kan jo sendes til Chromecast. Så kan ikke si at jeg har merket mye til "problemet" med få programmer som støtter den.

 

Nei, hvis det ikke er så farlig for deg at bildet hakker og er i lav oppløsning, så er det ikke noe problem.
Lenke til kommentar

Alt jeg kan se i nettleseren Chrome, være seg lokale filer eller web sider, kan jo sendes til Chromecast. Så kan ikke si at jeg har merket mye til "problemet" med få programmer som støtter den.

 

Go tjenesten fra Canal Digital fungerer ikke å strømme via Chromecasten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

post-334583-0-25457300-1394976367_thumb.jpg

Foreløpig må du sette den opp via pc når du gjør det i Norge. Når det først er gjort, fungerer alt via mobil og nettbrett også. Regner med det er slik siden det ikke er offisiell støtte i Norge.

Takk for svar med sikkert godt råd! Prøvde nettopp å sette opp via pc, men fikk feilmelding om at operativsystemet ikke støttet dette. (Har VISTA). "Prøv likevel"-valget var resultatløst... (se skjermbilde)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...