Gå til innhold

Test: Func KB-460


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at flere selskaper kommer med tastaturer uten en million knapper og dingser på, men kun fokuserer på kvaliteten på selve fjøla. Må si jeg hadde blitt enda mer imponert om de slapp dette tastaturet med muligheten for å velge MX brown også, som er mer praktisk for oss som bruker tastaturet til mer enn kun spilling. Holder meg nok fortsatt til Zowie Celeritas.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker at flere selskaper kommer med tastaturer uten en million knapper og dingser på, men kun fokuserer på kvaliteten på selve fjøla. Må si jeg hadde blitt enda mer imponert om de slapp dette tastaturet med muligheten for å velge MX brown også, som er mer praktisk for oss som bruker tastaturet til mer enn kun spilling. Holder meg nok fortsatt til Zowie Celeritas.

 

Uenig, de er mye flere mekaniske tastatur med veldig få ekstraknapper enn det er som har særlig mange.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svært positivt at det er norsk layout.

Fikk nesten tårer i øynene da jeg så dette.

 

Når det gjelder de som mener at [insert tastatur] er identisk med [insert tastatur], så er det i flere ting som skiller Cherry MX-baserte tastatur fra hverandre. Eksempelvis har dette tastaturet stabilisatorer fra Costar, mens Corsair (sist jeg sjekket) bruker standard Cherry. Det er ikke noe fasitsvar på hva som er best, men mer smak og behag.

 

Det er også stor forskjell på om tastene er montert direkte på printkortet under, eller på en stål/aluminiumsplate som ligger over. Generell byggekvalitet varierer jo også.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

 

Liker at flere selskaper kommer med tastaturer uten en million knapper og dingser på, men kun fokuserer på kvaliteten på selve fjøla. Må si jeg hadde blitt enda mer imponert om de slapp dette tastaturet med muligheten for å velge MX brown også, som er mer praktisk for oss som bruker tastaturet til mer enn kun spilling. Holder meg nok fortsatt til Zowie Celeritas.

 

Uenig, de er mye flere mekaniske tastatur med veldig få ekstraknapper enn det er som har særlig mange.

 

AtW

Måtte bare ta dette opp da utsagnet ditt er feil :)

 

Fasit: + (ekstra knapper) - (kun standard knapper)

 

logitech +

cm storm + og -

razer +

corsair + og -

duckyshine -

func -

roccat +

Steelseries +

qpad -

Asus + og -

Mionix -

Xtrfy +

Turtle Beach -

 

8x-, og 8x+.... så "det er "mye" fler med veldig få knapper enn de som har særlig mange" blir feil ;) Ganske likt, men heldigvis mye utvalg med de som ikke har alt dette forbanna extra tullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...