Gå til innhold

Anmeldelse: WRC: FIA World Championship 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette wrc spillet var helt ok,ingen RBR utfordrer desverre med det kommer vel ALDRI :cry:

Var ikke for arcade aktig med desverre ikke noe racing sim aktig heller,(milevis unna).

Men alt i alt jeg trives så trives jeg greit nok i racingstolen når jeg spillet dette. :)

Det er iallefall en stor forbedring i forhold til oppkastet WRC fia world rally championship fra 2010. :yucky: :yucky:

(noen som vil ha et gratis spill)mener da, wrc fia world rally championship.

Endret av rbr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes dette wrc spillet var helt ok,ingen RBR utfordrer desverre med det kommer vel ALDRI :cry:

Var ikke for arcade aktig med desverre ikke noe racing sim aktig heller,(milevis unna).

Men alt i alt jeg trives så trives jeg greit nok i racingstolen når jeg spillet dette. :)

Det er iallefall en stor forbedring i forhold til oppkastet WRC fia world rally championship fra 2010. :yucky: :yucky:

(noen som vil ha et gratis spill)

 

Sier du at du har et gratis spill til meg?

Lenke til kommentar

Utrolig skuffende å lese at de fremdeles ikke har fått orden på banene. Gjenbruk av de samme strekningene i så stor grad som de gjorde på wrc2 og 3 blir fort ekstremt kjedelig. I tillegg synes jeg at samtlige baner er alt for korte.

 

Høres ut som om det er ekstremt lite nytt fra 3-eren, og da har ikke dette livets rett, spør du meg.

 

Ser frem til dagen noen gidder å lage et skikkelig rallyspill, med lange, varierte baner og skikkelig kjørefølelse, hvor utviklingen i etappen kan forandre seg underveis, uten at det involverer store førerfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...