Gå til innhold

Hvilke ArmA-spill må jeg kjøpe for å kjøre DayZ?


Anbefalte innlegg

lurer på hvordan jeg kan spille day z har hørt at det er mod og kan regne med at det som de på SKYRIM?

 

Hvis jeg vil spille dayz online hva må jeg kjøpe? ser at det mange forskjellige arma2 spill som arrow head / reincofrment osv.. og er det lett å få dayz mod?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha Arma 2 combined operation. Da får du Arma 2 samt Arma 2 Operation Arrowhead. Arma 2 modden Dayz er i seg selv gratis, det er bare Arma 2 du må betale for. For Dayz laster du ned et program som Dayz Commander som oppdaterer modden, spillet og kartene samt gir deg serverlister med servere som kjører dayz modden. Du har også noen Dayz versjoner som krever et eget program som feks BreakingPoint.

 

Link til Dayz Commander: http://www.dayzcommander.com/

Lenke til kommentar

Commander og dayz er ikke samme tingen. Dayz commander er et program som laster ned filene og installerer alt du trenger for å spille dayz ved et museklikk. Det lar det også oppdatere Arma 2 samt laste ned andre kart.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Commander og dayz er ikke samme tingen. Dayz commander er et program som laster ned filene og installerer alt du trenger for å spille dayz ved et museklikk. Det lar det også oppdatere Arma 2 samt laste ned andre kart.

 

Jeg tenkte å få Arma via Steam, men jeg lurer på noe. Hvilke arma2 spill må jeg laste ned for å få full tillgang til alle DAYZ moddsene? (hørt at det er forskjellige dayz mods hvor de er litt forskjellige.)

Lenke til kommentar

Hei skal kjøpe arma2 nå hva skal jeg kjøpe helt sånn at det er klart!! Skal jeg kjøpe combined operations eller complete collection!!? for å laste ned dayz og andre dayz mods som rust og breaking point ? SKAL KJØPE NÅ SVAR FORT PLZ!

Endret av Lars26
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...