Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan gikk det da? :((

 

skikkelig dårlig! jeg valgte oppgave 4 , siden jeg synes den var enklest! men alle var kjempe vanskelige og teite :( i den jeg tok måtte man skrive om 2 ulike ting på en måte som egentlig ikke passet! man skulle forklare hva man synes om et sånt notat og så i tillegg drøfte noe! så jeg ante ikke hvilken sjanger jeg skulle skrive og alt ble bare surr :(( haha jeg vet jeg erdårlig å forklare, men det var jææææævlig vanskelig og kjipe oppgaver :hrm:

Lenke til kommentar

Digger dere folkens! Har fulgt med tråden helt siden forberedelsesdagen, men jeg har nettopp lagd meg en bruker. Ville egentlig bare si tusen hjertelig takk for all god hjelp dere har bidratt med til alle registrerte og uregistrerte lesere! Grugleder meg til morgendagen, men det går sikkert bra med all hjelpen deres. Håper dere alle får en god natts søvn, og masse, masse lykke til i morgen!

Lenke til kommentar

Har ikke orket og sett gjennom hele tråden, men hvis det var noen som lastet ned oppgavene som PDF i går, kan vedkommende da være så snill å legge den ut her? Trenger den i teorien ikke, men spør for min bror som går 3.året allmenn, og han vil gjerne se om det er noen connection i mellom ungdomsskolen og videregående :-) spør ikke meg hvorfor han vil ha dem, men som sagt; skriiiiiik ut om du har dem!

Lenke til kommentar

Digger dere folkens! Har fulgt med tråden helt siden forberedelsesdagen, men jeg har nettopp lagd meg en bruker. Ville egentlig bare si tusen hjertelig takk for all god hjelp dere har bidratt med til alle registrerte og uregistrerte lesere! Grugleder meg til morgendagen, men det går sikkert bra med all hjelpen deres. Håper dere alle får en god natts søvn, og masse, masse lykke til i morgen!

samme her

Lenke til kommentar

Har ikke orket og sett gjennom hele tråden, men hvis det var noen som lastet ned oppgavene som PDF i går, kan vedkommende da være så snill å legge den ut her? Trenger den i teorien ikke, men spør for min bror som går 3.året allmenn, og han vil gjerne se om det er noen connection i mellom ungdomsskolen og videregående :-) spør ikke meg hvorfor han vil ha dem, men som sagt; skriiiiiik ut om du har dem!

 

Hvis du ser to poster opp fra din, så er de lagt ut som bilder.

Lenke til kommentar

Wheeeew hadde vanskeligheter med å skrive i starten, men så skrev jeg en skikkelig mindfuck historie som ligner denne her:

Den handla om å finne en som var "for meg, og bare meg".

Skikkelig monoton men lættis historie. Skulle lagt den ut, men for det første så ble minnepennen min rappa ut av henda mine xD Ooog jeg glemte å ta dobbel-kopi :// Husket å ikke skrive navn denne gang da :p Valgte oppgave 1, forresten.

Hvordan gikk det med folka?

 

Såe, det personen ofra var tid, da :S

 

Hadde bare sett på den en gang, for to uker siden elns, så lagde en supertvist, siden jeg ikke huska den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...