Gå til innhold

Vil gjenskape Master of Magic (iPad, iPhone, Linux, Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke støttet denne ennå. Liker ikke helt grafikken.

 

Hadde de bare tatt grafikken fra MoM og firedoblet oppløsningen (krever ikke mer enn det) så hadde jeg slått til. :p (MoM er vel 320x240? 640x480 holder for meg!)

 

Men hopper vel på etterhvert.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Har ikke støttet denne ennå. Liker ikke helt grafikken.Hadde de bare tatt grafikken fra MoM og firedoblet oppløsningen (krever ikke mer enn det) så hadde jeg slått til. :p (MoM er vel 320x240? 640x480 holder for meg!)Men hopper vel på etterhvert.

 

Og kanskje spiffet opp AI'en litt. Den var når sant skal sies ikke spesielt skarp på MoM.

Lenke til kommentar

Har ikke støttet denne ennå. Liker ikke helt grafikken.

 

Hadde de bare tatt grafikken fra MoM og firedoblet oppløsningen (krever ikke mer enn det) så hadde jeg slått til. :p (MoM er vel 320x240? 640x480 holder for meg!)

 

Men hopper vel på etterhvert.

 

Kanskje dette hjelper litt.

 

Master of Magic joins Worlds of Magic

Character designer on both Master of Orion and Master of Magic has joined the Worlds of Magic team as lead artist. He will help shape the artistic vision of the game as well as help us make sure we are truly following in the footsteps of Master of Magic! All the characters in the game will be designed and drawn by him (and possibly you). You will also find his works in the Artbook.

You can read more here:

http://www.rockpapershotgun.com/2013/04/15/spelling-it-out-worlds-of-magic-interview/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...