Gå til innhold

Sniktitt: Nokia Lumia 720


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lumia 720 er ikke tregere enn det som var helt normalt på de beste mobilene for et par år siden."

 

og denne

 

"Finishen på Lumia 520 lyser billigmobil lang vei, og skjermen er noe mindre enn på Lumia 720. Den er likevel ikke mindre enn den som sitter på iPhone 5. Et større drawback er at batterikapasiteten er kuttet med 25 prosent sammenliknet med «storebror». Kameraet er enklere, og frontkamera mangler helt"

 

dere kunne jo spart noen ord ved å skrive: "vi liker ikke WP8, eller iPhone, vi liker android telefoner med 5-6 tommers skjermer med minst firekjerneprosessorer"

 

 

Hva jeg har fått inntrykk av fra andre nettsteder er at mobilen som f.eks lumia 620 gir bedre "flyt" for pengene jamført med android mobiler i samme prisklasse, men dette nevner dere ingeting om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Lumia 720 er ikke tregere enn det som var helt normalt på de beste mobilene for et par år siden."og denne "Finishen på Lumia 520 lyser billigmobil lang vei, og skjermen er noe mindre enn på Lumia 720. Den er likevel ikke mindre enn den som sitter på iPhone 5. Et større drawback er at batterikapasiteten er kuttet med 25 prosent sammenliknet med «storebror». Kameraet er enklere, og frontkamera mangler helt"dere kunne jo spart noen ord ved å skrive: "vi liker ikke WP8, eller iPhone, vi liker android telefoner med 5-6 tommers skjermer med minst firekjerneprosessorer" Hva jeg har fått inntrykk av fra andre nettsteder er at mobilen som f.eks lumia 620 gir bedre "flyt" for pengene jamført med android mobiler i samme prisklasse, men dette nevner dere ingeting om.

 

Hvis en ska ha "smartphone" så er det jo stor skjerm som gjelder.

 

Dama synes 5,5" er for lite å ville heller hatt en storre skjerm. Jeg må si meg helt enig, ville vaert vanskelig for meg å gå tilbake til 4" skjerm hvis jeg ska bruke mobilen min på den måten jeg bruker den nå.

Lenke til kommentar

Hvis en ska ha "smartphone" så er det jo stor skjerm som gjelder.

 

Dama synes 5,5" er for lite å ville heller hatt en storre skjerm. Jeg må si meg helt enig, ville vaert vanskelig for meg å gå tilbake til 4" skjerm hvis jeg ska bruke mobilen min på den måten jeg bruker den nå.

Da velger man et nettbrett i stedet.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...