Gå til innhold

iZettle lanserer sikrere mobilbetaling i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får dere fra at det koster 1.50,- + 2,75% per transaksjon? På nettsidene til iZettle står det (tilogmed to ganger) at det ikke er noen fast avgift eller kontraktavtale - kun 2,75% per transaksjon...

Alle nettavisene skriver konstant om denne 1,50 kr i fast transaksjonsavgift, men jeg finner ikke den informasjonen hos leverandøren selv...

Lenke til kommentar

Hvor får dere fra at det koster 1.50,- + 2,75% per transaksjon? På nettsidene til iZettle står det (tilogmed to ganger) at det ikke er noen fast avgift eller kontraktavtale - kun 2,75% per transaksjon...

Alle nettavisene skriver konstant om denne 1,50 kr i fast transaksjonsavgift, men jeg finner ikke den informasjonen hos leverandøren selv...

 

Den var der når iZettle kom, det vet jeg, kan hende de har sluttet med den nå.

Lenke til kommentar

Hvor får dere fra at det koster 1.50,- + 2,75% per transaksjon? På nettsidene til iZettle står det (tilogmed to ganger) at det ikke er noen fast avgift eller kontraktavtale - kun 2,75% per transaksjon...

Alle nettavisene skriver konstant om denne 1,50 kr i fast transaksjonsavgift, men jeg finner ikke den informasjonen hos leverandøren selv...

 

Du har rett, de har ikke dette fastbeløpet lenger. Bare hvis man betaler uten kortleseren, ref prisinfo her: https://www.izettle.com/no/pricing

 

Har rettet opp i artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...