Gå til innhold

Ny 55 tommer TV


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter en 55" tommer TV i prisklassen 12-15000

 

Har ingen spesielle preferanser i forbindelse med merker. Hadde vært greit med en TV som hadde en ok app platform, men det finnes vel ikke NRK/TV2 apper på noen smart tver enda kanskje?

 

Så er det noen som har noen nye tips? Er dette rette tidspunktet og kjøpe på eller er det nye modeller på vei.

 

TVen skal brukes til Sport, film og generell TV titting. Den står rett ved vinduet så vet ikke om plasma er det beste valget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite nøytralt at jeg jobber med salg av TV uten om studiene, men samsung 8000serie er vel det beste her.

Noen panasonicer vinner tester for bilde /film men LG er halv pris og i mine øyer like god til film/tv/ spill , typisk tv er tv-bruksmønster og ikke filmgal og sitter å teller pixelfeil for å twittre om det etterpå.

Lenke til kommentar

Står rundt i butikken å ser, 46" og 55" til samsung + 9000serien i 75" eier alt jeg ser på veggen.

Nå kjører de demofilm som er designet ev en produsent til å fremheve deres TV, men dette er ikke samsungs demo og av å bare stå å se på 100 skjermen hadde jeg lett valgt samsung selv.

 

Men nå i 2013 kommer panasonic med noe heftige greier, så hvem vet hvordan det blir fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...