Gå til innhold

Vikingene angriper Crusader Kings II (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da endelig godt de kommer med spillbare hedninger. Bare synd at Norge i CK2 er geografisk og politisk totalt forvrengt.

 

Jeg har holdt på å bygge en mod for Norge, men har vel gitt litt opp. Kom så lang som å lage hele Nord-Norge, Trøndelag og Vestlandet etter kart og deskripsjoner. Mangler derimot by- og havn posisjoner, samt enkelte stedsnavn (kirker, byer, etc.).

 

Jeg håper de får fikset en del av dette i denne DLCen.

Lenke til kommentar

Det var da endelig godt de kommer med spillbare hedninger. Bare synd at Norge i CK2 er geografisk og politisk totalt forvrengt.Jeg har holdt på å bygge en mod for Norge, men har vel gitt litt opp. Kom så lang som å lage hele Nord-Norge, Trøndelag og Vestlandet etter kart og deskripsjoner. Mangler derimot by- og havn posisjoner, samt enkelte stedsnavn (kirker, byer, etc.).Jeg håper de får fikset en del av dette i denne DLCen.

 

Enig. Kan jo ikke ha en viking-pakke med klumpe-Norge kart. Paradox er jo med-skandinaver så dette bør de fikse.

Lenke til kommentar

CK2 med Norge og cheats kan være ganske artig. Bare skaff deg uendelig med penger, og start å bygge, før det har gått for langt vil du være på høyde med empire med å ta over Sverige og Danmark i din første regjeringsperiode, og etter det venter verden!

Lenke til kommentar

Det var da endelig godt de kommer med spillbare hedninger. Bare synd at Norge i CK2 er geografisk og politisk totalt forvrengt.

 

Jeg har holdt på å bygge en mod for Norge, men har vel gitt litt opp. Kom så lang som å lage hele Nord-Norge, Trøndelag og Vestlandet etter kart og deskripsjoner. Mangler derimot by- og havn posisjoner, samt enkelte stedsnavn (kirker, byer, etc.).

 

Jeg håper de får fikset en del av dette i denne DLCen.

 

Hehe, du også? Jeg har faktisk tegnet Norge på denne modden her.

 

CK2 med Norge og cheats kan være ganske artig. Bare skaff deg uendelig med penger, og start å bygge, før det har gått for langt vil du være på høyde med empire med å ta over Sverige og Danmark i din første regjeringsperiode, og etter det venter verden!

 

Det lar seg også gjøre uten cheats, men for all del. CK2 er nå uansett et spill som egner seg bedre med små stater, enn imperier, etter min erfaring :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...