Gå til innhold

Kina-mobilene ga HTC og LG juling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vennen min kjøpte nylig Ascend 1, den er virkelig rask & tynn, og har mange morsomme kamera effekter. Bra at Huawei salget går bra :p

 

Eneste som er bra med Kinesiske mobiler er at dem presser prisen nedover. Morsomme kamera effekter er noe jeg gledelig bytter ut mot kvalitet, dvs. bra kvalitet på samtaler, ett batteri som ikke daever etter ett år eller en kamera som er verdt å spare bildene med---

 

Men prisen er jo ganske viktig også da, hvis en har planer å bytte mobil etter ett år eller to så funker sikkert en Kina mobil prima.

Lenke til kommentar
Vennen min kjøpte nylig Ascend 1, den er virkelig rask & tynn, og har mange morsomme kamera effekter. Bra at Huawei salget går bra :p
Eneste som er bra med Kinesiske mobiler er at dem presser prisen nedover. Morsomme kamera effekter er noe jeg gledelig bytter ut mot kvalitet, dvs. bra kvalitet på samtaler, ett batteri som ikke daever etter ett år eller en kamera som er verdt å spare bildene med---Men prisen er jo ganske viktig også da, hvis en har planer å bytte mobil etter ett år eller to så funker sikkert en Kina mobil prima.

 

Ja, er enig der, men jeg bare mente de hadde bla. bra brukervennlighet :p Så klart er kvaliteten det som teller mest, men føler at huawei sliter litt med det der. Lyden på deres mobil er ikke så bra..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...