Gå til innhold

Minnekort for spesielle behov


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine egne erfaringer med (mange) minnekort og hva jeg har lest både her og på andre forum, så er det mye klager på Transcend. Da jeg jobbet med salg, så husker jeg vi fikk inn et parti med Transcend. Nær halvparten kom tilbake med feil i løpet av ganske kort tid.

 

Selv om Transcend er bra sammenlignet med andre billigmerker, så behøver ikke det å bety at de er veldig pålitelige. Det betyr bare at de er litt mindre upålitelige enn enda billigere og mer ukjente merker. Nå har jeg riktignok aldri brukt disse Industrial-kortene (naturlig nok) men det ser ikke ut som de har laget de for å være mer pålitelige... bare mer solide. Og det har lite å si for hva som foregår på innsiden.

 

Nei, jeg betaler alltid noen kroner ekstra for et godt merke som Lexar eller Sandisk. Jeg føler meg direkte utrygg med noe annet i kameraet.

Endret av Bergendahl
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har jobbet for et firma som brukte minnekort til "industrielt bruk", og som hadde blitt anbefalt den dyreste serien til Transcend (dette er 2 - 3 år siden). Det var imidlertid mye problemer med defekte minnekort, så jeg tror ikke at de var så veldig pålitelige.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...