Gå til innhold

Aktivt vindu blir inaktivt i W7


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et problem den siste tiden på min egenbygde stasjonære hjemmemaskin. Problemet er at et program som er aktivt (eks. Opera eller Word) plutselig blir inaktivt, noe jeg føler som at det aktive programmet "hopper ut". Løsningen er at jeg må klikke på vinduet igjen for å gjøre det aktivt og kunne fortsette å skrive eller scrolle videre i det. Det gjelder også spill eller andre aktive programmer/vinduer som jeg holder på med. Jeg synes problemet er litt vanskelig å navnsette, og har derfor slitt litt med å finne løsninger på dette på nettet.

 

Jeg har en mistanke om at det kan være et bakgrunnsprogram som inaktiverer vinduene mine og aktiverer skrivebordet. Det rare med dette er at jeg beholder skjermbildet (altså, jeg kan se det på skjermen), men det blir inaktivt. I spill eller andre fullskjermprogrammer blir jeg ført tilbake til skrivebordet og må klikke meg tilbake igjen gjennom oppgavelinjen. Et utrolig irriterende problem.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Bare i løpet av dette innlegget har jeg blitt "forvist" minst 10 ganger fra nettleservinduet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...