Gå til innhold

Gamer faller, bare mainstream filler news


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå observert over lenger tid at dere aldri klarer å ha nyheter om ting som er større en bare ett enkelt spill, feks Valencia eSports Congress som nettopp ble holdt, Valve forandret nettopp eSports med The International, ikke ett eneste ord om noen av disse, samt ikke et eneste ord om Dreamhack som holder på til 1000 akkurat nå.

 

Det blir for dårlig at dere skal få lov til å ha navnet GAMER om dere ikke skriver nyheter om ting som er viktige for gamers, men heller fokuserer på mainstream "å dette søte spillet kommer snart i butikken" eller "ukens mobil-spill" (jeg ler).

Skjerp dere, jeg har tipset dere flere ganger om store ting som skjer innenfor gaming, men dere har klart å ignorere det hele veien.

 

Slutt å være lille pinglete gamer som ikke tør å skrive om noe som kan falle utenfor casual-player status slik som LoL eller Angry birds-artikler, skriv om ting som FAKTISK BETYR NOE innen gaming!

 

 

Tips:

1: The International, Dota2, største prize-pool for en turnering i gaming historie, for andre året på rad..

2: Valencia eSports Congress, lederne innen eSports for første gang satt seg ned sammen og snakket fremtid for eSports med uktivklere, feks om hvordan utviklere nå har eSports mer i tankene når de utvikler ett spill mtp spectator mode og diverse.

3:Dreamhack holder på og har noen av de sykeste spillerne og teams der, ikke ett eneste ord her på siden, blir vanskelig å ta dere seriøst, kanskje dere skulle ha forandret navn til casual-gamer.no ?

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med deg at vi kan bli veldig mye bedre til å dekke e-sport, men vi ønsker ikke å gjøre det på bekostning av alt det andre varierte stoffet vi produserer hver uke.

 

Faktisk har vi i det siste vært i kontakt med flere som ønsker å jobbe dedikert med e-sport hos oss. Utfordringen ligger i å finne noen som også er flink til å skrive. Det å ha greie på e-sport er dessverre ikke synonymt med å kunne presentere gode artikler om e-sport.

 

Hvis du har tid må du gjerne sende oss tips når du kommer over viktige arrangementer eller turneringer du syns vi bør skrive om. Send det til tips(at)gamer.no, så ser vi på det dersom vi har kapasitet.

 

PS: Dersom noen ønsker å skrive om e-sport for oss, så kan de sende en søknad til tor-steinar(at)gamer.no. Legg ved en prøveartikkel og litt informasjon om deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...