Gå til innhold

Anbefaling: Solid kvalitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere glemt Sony RX100?

 

Mange av kameraene i denne klassen har mye til felles med entusiastkameraene som vi har gjennomgått i en annen artikkel. Skillet kan i mange tilfeller være litt kunstig, så vi vil sterkt oppfordre til at du også sjekker våre anbefalinger i den kategorien dersom du er ute etter et avansert og godt kompaktkamera.

 

Sjekk hvilke entusiastkamera vi anbefaler

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Vi (dvs jeg) jobber nå intensivt med å oppdatere anbefalingene våre, få på plass nye, og få laget en "forside" til dem. Dere vil derfor se flere anbefalinger av ulike slag fremover, og i en av dem vil jeg sannsynligvis ta for meg kameraer som RX1, X100S, etc.

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I denne klassen kamera er de fleste kamera bra på en eller flere områder, dermed er det pris og bruksområde som avgjør om de er gode kjøp. Følger man med og leser mye på nett er kanskje ikke disse anbefalingene så viktige, men de er viktige for dem som ikke følger med før de plutselig skal kjøpe kamera. Det jeg savner er en tydeligere anbefaling om hvem disse kameraene passer best for. Folk flest er skjønner ikke betydningen av blender og sensorstørrelse, mange av disse kameraene passer bedre enn et DSLR for Ola og Kari Nordmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...