Gå til innhold

Google Search kan gi Siri hodebry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan bli spennende å se hva Apple gjør med dette. De har ikke vært sky for å blokkere applikasjoner som konkurrerer med deres egne før, men det spørs om de tørr å gjøre det med en app fra Google siden det garantert vil få mye mer oppmerksomhet i media enn disse andre ukjente applikasjonene fikk.

 

Det hører også med til historien at Google Seach i alle tester jeg har sett slår Siri veldig klart. Ved å tillate begge løsningene kan dette bety at færre benytter Siri og de kan ikke lenger bruke dette som et salgsargument for deres nyeste produkter. Ved i tillate begge derimot vil iOS ha noe mange Androidbrukere ikke har, noe som kan brukes som et salgsargument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg tror ikke de har noe å være redde for. Hadde det vært Android som hadde tilbudt Siri, er det noe annet. Grunnen er enkel: Det er tungvint å bruke Google Voice på iPhone, men enkelt å bruke Siri på Android. Dette begrunner jeg med at du på iPhone aldri i verden vil få muligheten til å erstatte Siri som default, imens på Android vil du stikk motsatt få en forespørsel om du vil bruke Siri som default.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...