Gå til innhold

Google Nexus 7 selger som varmt hvetebrød


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ja ja. Vi vet at det selges som varms hvetebrød, og at det er laget av Asus. Nevnte jeg at det var laget av Asus? Vi vet også at det distribueres i USA, Canada, UK og Australia i første omgang. Ja, og så er det laget av Asus

 

Amobil, for en gangs skyld, gjør jobben deres og finn ut: NÅR KOMMER DET TIL NORGE!!! Alt annet er uinterresant. Nette er et brett vi vil ha, når får vi det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Google Nexus 7 er produsert av Asus, og det første som benytter den nyeste 4.1 Jelly Bean-versjonen av Android. Nettbrettet kommer med en 7-tommers skjerm, og er produsert av Asus. " Tror vi fikk med oss at det var produsert av Asus første gang..

 

Og problemet er??

 

Er det slik at alle leste første artikkel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Amobil, for en gangs skyld, gjør jobben deres og finn ut: NÅR KOMMER DET TIL NORGE!!! Alt annet er uinterresant. Nette er et brett vi vil ha, når får vi det?

 

Tror ikke Amobil vet noe mer enn andre. Har sendt mail til div. kjeder om de vet noe. Jeg har fått til svar fra samtlige;

"Vi kan dessverre ikke si noe med sikkerhet, men har sendt mail til distributør og vil gi det et svar så raskt vi vet noe".

 

Hjelper dog ikke på at brettet er så godt som utsolgt de stedene hvor de starter med forhåndssalg. Itillegg skrev Google Norway at brettet ville komme til Norge i midten av Juli, men så lenge salget går over all forventning kan det nok bli forsinkelser. Nå er dette bare gjetting fra min side, men dog like sannsynlig. Skulle forsovet også ønske at Google kunne kommet med en kommentar om at brettet kan bli forsinket e.l.

Lenke til kommentar

Får se om MS og Nokia klarer å stoppe salget av dette nettbrettet. Ser ut til at MS ønsker å dempe tilgjengeligheten til dette nettbrettet, iallefall til deres surface kommer ut på markedet. Det må jo bety at dette brettet gjør noe veldig bra.

 

Hvordan skal liksom MS dempe tilgjengeligheten? Problemet er jo at det selger som hakka møkk, ikke at noen stikker kjepper i hjulene.

 

En Surface til 6 tusen eller denne til 2? Jeg tror svaret gir seg selv.

Lenke til kommentar

Får se om MS og Nokia klarer å stoppe salget av dette nettbrettet. Ser ut til at MS ønsker å dempe tilgjengeligheten til dette nettbrettet, iallefall til deres surface kommer ut på markedet. Det må jo bety at dette brettet gjør noe veldig bra.

 

Hvordan skal liksom MS dempe tilgjengeligheten? Problemet er jo at det selger som hakka møkk, ikke at noen stikker kjepper i hjulene.

 

En Surface til 6 tusen eller denne til 2? Jeg tror svaret gir seg selv.

Via patentene til Nokia. MS og Nokia har gått inn i en veldig stor samarbeidsavtale, og Ballmer fortalte for lenge siden at de skulle hjelpe Nokia med å beskytte deres patenter. Allerede da ble det spekulert en del i patenttrusler fra Nokia mot produsenter av Android-produkter.

 

Om Asus velger å betale lisens til Nokia vil kanskje produkter gå opp i pris, og det kommer sikkert flere slike patentsaker over tid. Om de velger å gå til sak, kan det hende de får stoppet produktene i perioder slik Apple har gjort med Samsung.

Lenke til kommentar

Jeg trur jeg kjøper meg en mobil med Jelly Bean før Nexus 7 etter som jeg har et 7 tommers brett fra før.Men jeg regner med at jeg hadde kastet meg over disken vist Nexus 10 hadde eksistert. :wee:

 

"Nexus 10" med 250GB/500GB HDD det hadde vært noe ref:

Archos 101 G9 - Den har fakktisk 7 timer med videoavspilling.

http://www.archos.com/products/gen9/archos_101g9/specs.html?country=us&lang=en

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...