Gå til innhold

Sparring (boksing) i sommer. 299/mnd, alt inkludert.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I dag fikk jeg en lysende ide. Fitness Express på Bislett har, som en del av tilbudet, boksering og bokseutstyr tilgjengelig for medlemmene sine. Man kan altså sparre der, og siden det er et treningssenter som er åpent hele dagen mandag til søndag, kan mao gjøre det omtrent når man vil.

 

Personlig får jeg ikke trent boksing i sommer, iom at vi til vanlig trener på en barneskole som holder stengt i sommerferien. Jeg ble derfor veldig gira da jeg fant ut av dette, da jeg elsker å bokse.

 

Jeg skriver her, for hvor ellers finner man vel folk som er interessert i kampsport?

 

- Hadde det ikke vært gøy å samle en liten gjeng, og denge hverandre noen ganger i uken? Lesere på Diskusjon.no, venner, bekjente, osv.

 

Det stilles ingen krav til ferdigheter, men godt humør settes pris på!

 

Personlig er jeg ganske god i boksing (men ingen norgesmester), for de som er litt nysgjerrige og ønsker å lære stiller jeg gladelig opp som gratis instruktør, for de som er på et høyere nivå kan jeg love tøff matching.

 

Er det noen som er keene?

 

Avtalevilkår Fitness Express

 

299,- i månedsavgift, ingen bindingstid på periode, og melder man seg inn inni en måned betaler man en tier per resterende dag i måneden, og ikke 299,-. Så for de som melder seg inn, si i overimorgen, vil da betale 250,- for å trene ut juli. Oppsigelse er så enkelt som å slette avtalegiroen i nettbanken.

 

 

 

Bare for å være på den sikre siden så ønsker jeg å gjøre det klart med en gang at dette ikke er noen moderne Fight Club, dette er ikke ment for slåssing, men for vanlige, siviliserte mennesker som enten ønsker å lære om boksing, eller få prøvd seg litt/møte nye motstandere. Vi går inn i ringen som venner, og ut av ringen som venner.

 

:)

 

Edit: Har man noen spørsmål, eller ønsker å bli med, er det bare å sende PM, eller skrive i tråden.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan tror du Fitness Xpress stiller seg til at det er gjenger som driver mer eller mindre organisert trening på senteret deres? Det er noen sentre som kan være rimelig kjipe på dette fordi de regner det som snik-PT uten at de får sin rettmessige del av kaka o.l.

Lenke til kommentar

Veldig godt poeng. Men i utgangspunktet er dette heller ment for at folk som er interessert i boksing kan bokse litt med hverandre, det er ikke meningen at jeg skal stå å lære opp 10-15 folk som ikke kan noe boksing fra før av. Slik jeg kjenner Fitness er de veldig fleksible og kundeorienterte, så jeg har ikke sett på dette som et problem ennå. Men du har selvfølgelig helt rett, jeg kan jo sende dem en e-post og spørre, bare for ordens skyld :)

 

Og, dette er jo min mening, ikke deres, men hadde jeg vært dem hadde jeg heller sett på hva slags potensiale det ligger innenfor her mtp markedsføring av senteret, og kapring av nye kunder. Hvem vet, det kan jo hende at noen også liker senteret og fortsetter der? For dem er det jo gratis markedsføring, i tillegg til medlemmer som ihvertfall betaler noe.

 

Det jeg er mest redd for er at det skal tiltrekke seg bøller som vil slåss, eller, jeg er mer redd for at Fitness Xpress skal være redd for det, men det håper jeg inderlig ikke skjer.

 

Sender en e-post for avklaring :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

- Beklager, har krysset vidda med en kompis og vært på fylletur til Danmark, det var også veldig lite interesse fra venneflokken min og heller ikke veldig stor pågang fra Diskusjon (det er en som har vist noe som kan ligne på litt interesse), så dette konseptet ble litt glemt. Men, fikk ihvertfall ved oppfølgningsspørsmål et mer forståelig svar fra Fx;

 

"Hei igjen

;-) misforståelser oppstår.

Ta med deg dine venner.

Vi har også en fin avdeling på Røa, Aslakveien 28

og der er det ikke noe miljø enda.

De tidene som gutta trener, tror jeg de individuelt avtaler.

Velkommen!"

 

Det eksisterer altså et slags miljø på Bislet, og slik jeg forstår det er det bare å besøke og delta.

 

Sorry for the delay!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...