Gå til innhold

Hvilke rettigheter har du når du kjøper apper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at man kan angre kjøpet via en litt "skjult" funksjon i Itunes? Ganske sikker på at jeg leste om det for en god stund siden. Da får man pengene tilbake. Gjelderforsåvidt kunn Apple, aner ikke hvordan Android har det..

 

Du har i såfall 15 minutter på deg fra appen er installert til å kunne benytte angrefrist gjennom Google Play. Angrer du før di 15 minuttene får du pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at man kan angre kjøpet via en litt "skjult" funksjon i Itunes? Ganske sikker på at jeg leste om det for en god stund siden. Da får man pengene tilbake. Gjelderforsåvidt kunn Apple, aner ikke hvordan Android har det..

 

Du har i såfall 15 minutter på deg fra appen er installert til å kunne benytte angrefrist gjennom Google Play. Angrer du før di 15 minuttene får du pengene tilbake.

Er du sikker?

Var sikker på at man hadde 3 måneder jeg.. :p Men om man søkte refund, så måtte apple godkjenne det eller noe slikt. I dette tilfelle tror jeg det hadde blitt godkjent.

Lenke til kommentar

Jeg har fått tilbake pengene for en App jeg kjøpte i Mac OS App Store. Er ca. en måned siden. Den fungerte, men den svarte ikke til forventningene jeg hadde. Skrev enkelt og greit det i en melding til Apple, og pengene var tilbake på konto i løpet av noen timer.

 

Ganske smertefritt, egentlig...

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at man kan angre kjøpet via en litt "skjult" funksjon i Itunes? Ganske sikker på at jeg leste om det for en god stund siden. Da får man pengene tilbake. Gjelderforsåvidt kunn Apple, aner ikke hvordan Android har det..
Du har i såfall 15 minutter på deg fra appen er installert til å kunne benytte angrefrist gjennom Google Play. Angrer du før di 15 minuttene får du pengene tilbake.
Er du sikker?Var sikker på at man hadde 3 måneder jeg.. :p Men om man søkte refund, så måtte apple godkjenne det eller noe slikt. I dette tilfelle tror jeg det hadde blitt godkjent.

 

Jeg vet ikke hvordan det fungerer i hos Apple, men er 15 minutter angrefrist Google Play. Altså, du bare finner samme appen igjen og da er det en egen angreknapp du klikker på. Mulig man har lengre tid ved å kontakte Google direkte på mail etc..

Lenke til kommentar

Ah. Leste ikke at du nevnte Google Play i din første post. Så var sikker på at det var Apple du snakket om :pMen da har vi en forklaring på det. :)Skulle bare mangle at man hadde mulighet for angre av kjøp. mye tulle apps.

 

Hehe :) Ja, det er sikkert, mye tull ute og går..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...