Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, Mac, PC, PS3, Vita, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en bør ha spilt de andre spillene i Last Half of Darkness-serien før The Society of the Serpent Moon?

 

Fra Adventuregamers anmeldelse fra i fjor: (Begynner å bli gammelt dette spillet!)

 

The story isn't related to the other Last Half of Darkness games in any way, so you don't need to have played any of those installments to understand this one

Lenke til kommentar

"...denne gangen av Spaceship Troopers-aktige monstre."

 

Det skal vel være Starship Troopers? Pirke, pirke... :p

 

 

Ellers har vi jo spillet Wizorb, en blanding av Breakout og, øh, Legend of Zelda. Ganske sært, men kombinasjonen funker faktisk svært bra. :) Vet det er på PC og som Mini til PS3, og er ganske sikker på at det er på XB360 også.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Nå er det, som Per Kokk liker å si, nok. Men om du vil ha mer, litt som Per Ler, kan du sjekke forrige ukes oppsummering.

 

:green: Bonuspoeng for en referanse jeg mistenker er i ferd med å bli ganske obskur (vel, for "dagens ungdom" ...)

 

Elsker disse sakene, du graver alltid fram ting som jeg ikke har hørt om andre steder. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Nå er det, som Per Kokk liker å si, nok. Men om du vil ha mer, litt som Per Ler, kan du sjekke forrige ukes oppsummering.

 

:green: Bonuspoeng for en referanse jeg mistenker er i ferd med å bli ganske obskur (vel, for "dagens ungdom" ...)

 

Jeg begynner visst å bli gammel... :ermm:

 

 

Hvem banker, sa Per Anker

Det er min kone, sa Per Lone

Hva vil hun? sa Per Lund

Kjøpe løk, sa Per Høk

Hvor mange? sa Per Lange

En, to, tre, fire, sa Per Lire

Ikke mer? sa Per Ler

Det er nok, sa Per Kokk

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...