Gå til innhold

Sonys nye Google TV kommer med Plex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Google vet allerede hva som står i mail og vedlegg, hvor man surfer, hvem man ringer og hva/hvem man sender meldinger til. Og nå vet de snart hva man ser på TV og sikkert hva du gjør på tilkoblede enheter.

 

Jeg blir bare mer og mer paranoid for hver dag som går, tror jeg...

Lenke til kommentar

Hmm. Google vet allerede hva som står i mail og vedlegg, hvor man surfer, hvem man ringer og hva/hvem man sender meldinger til. Og nå vet de snart hva man ser på TV og sikkert hva du gjør på tilkoblede enheter.

 

Jeg blir bare mer og mer paranoid for hver dag som går, tror jeg...

 

Men hva er det du frykter at de skal bruke informasjonen til? Er du en person som har mye å tape på dette?

Lenke til kommentar
Hmm. Google vet allerede hva som står i mail og vedlegg, hvor man surfer, hvem man ringer og hva/hvem man sender meldinger til. Og nå vet de snart hva man ser på TV og sikkert hva du gjør på tilkoblede enheter.Jeg blir bare mer og mer paranoid for hver dag som går, tror jeg...
Men hva er det du frykter at de skal bruke informasjonen til? Er du en person som har mye å tape på dette?

 

Har hatt en drøm der jeg er på jobbintervju hos google... Så tar de fram loggen fra Inkognito-modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...