Gå til innhold

Codemasters gir full gass med bilspill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende dette, men frykter at de kun satser på massene og ikke bilsim-entusiastene (som tidligere).

 

Selv kjøpte jeg F1 2010 når det kom ut - ga det til sammen 3-4 timer med frustrerende testing før jeg la det på hylla.

F1 2011 ble jeg så skuffet over at jeg kun har testet det en snau time. Håper jo de skulle ha fikset "alt" som var galt i 2010-versjonen, men så var ikke tilfellet.

F1 2012 har jeg null forhåpninger til, så da kan jeg ikke bli skuffet i hvert fall...

 

Får holde meg til F1-mods til rFactor og iRacing, tror jeg.

 

Kom på at jeg kjøpte Dirt 3 til jul også - det har jeg faktisk ikke prøvd enda...

Lenke til kommentar

Hadde vært fint med en ordentlig gran turismo/forza type spill for PC. Hittil har det vært elendig med det. Mange forskjellige biler som har hver sin egen kjørefølelse og oppgraderingsmuligheter med gode baner osv...altså gran turismo for PC.

 

hva med GRID da, jeg likte det veldig godt.

Lenke til kommentar
Hadde vært fint med en ordentlig gran turismo/forza type spill for PC. Hittil har det vært elendig med det. Mange forskjellige biler som har hver sin egen kjørefølelse og oppgraderingsmuligheter med gode baner osv...altså gran turismo for PC.
hva med GRID da, jeg likte det veldig godt.

 

Grid er et fantastisk spill, men kan ikke sammenlignes med forza og gran turismo da de er mer rettet mot simulator spill, mens grid er et arkade spill.

 

Selv synes jeg det er flott at codemasters satser alt på racing, dirt spillene har jo holdt en jevn god kvalitet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...