Gå til innhold

Test: Sony Xperia S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker godt tendensen til at nye enheter ustyres med GLONASS, men må påpeke at du skriver "Presis GPS med Glonass", noe som blir som å skrive "bra Sony telefon med Samsung". GLONASS er en egen GNSS(Global Navigation Satellite System), eller satellittposisjoneringssytem, i likhet med GPS, Compass(Kina) og Galileo(Europeisk). Skrives også med store bokstaver ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

limetime: Det har du faktisk helt rett i. Endret litt på faktaboksen.

 

Forkortelser skriver vi normalt med store bokstaver, men denne var uhorvelig lang - og akronymer blir gjerne brukt som navn, og svært sjelden skrevet i sin helhet, slik kortere og ikke uttalbare forkortelser ofte blir. Lar den foreløpig stå, siden teksten blir litt uryddig med hele ord i caps :)

Lenke til kommentar

eirik.: Batteriet er middels/standard dårlig for en Android-telefon. Den holder i omtrentlig én dag med et par synkroniserte tjenester.

 

Vi tester ikke batteritid i timer, men der vi kommer over noe spesielt godt, eller spesielt dårlig bemerker vi det. Jeg registrerer at andre tester har kommentert den som dårlig. Etter min erfaring var den helt på det jevne. De færreste av dagens Android-telefoner holder mer enn omtrentlig én dag.

Lenke til kommentar

Der svikter mange merker. 1 dag er for lite. Kan ikke ta en helgetur uten å ha lademulighet unfderveis.

 

Jeg har en huawei honor som holder rundt 3 døgn med mitt bruk (litt sms, wordfeud, litt div spill, høre på musikk på jobb), evt 2 døgn om jeg har brukt den svært mye. Dette er etter min mening et minimum.

Lenke til kommentar

Finner det merkelig at dere finner byggekvaliteten så dårlig, har prøvd telefonen selv og fant byggekvaliteten god, og bedre en Galaxy S II.

Vil også sitere Mobili.no vedr. designet og byggekvaliteten "VELLYKKET

Alt i alt synes vi Sony har gjort en flott jobb med designen. Telefonen er god å holde i hånden, noe både materialene og den lett buede formen skal ha sin del av æren av. Xperia S ligger også et klart hakk over alt vi så på Xperia-fronten i fjor når det kommer til kvalitetsfølelse."

Flere andre medier omtaler også byggekvaliteten som god.

Lenke til kommentar

Vil sitere GSMarena: "The back cover is made of soft matte plastic, which feels good and hides fingerprints well...... the screen is nothing short of amazing, the camera is one of very few to offer 12MP resolution and the connectivity has plenty of useful features. And Sony really managed to squeeze every ounce of performance out of the Snapdragon chipset inside. Last but not least, we do like the new design line too. The phone looks great and the build quality is worthy of a flagship."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil sitere GSMarena: "The back cover is made of soft matte plastic, which feels good and hides fingerprints well...... the screen is nothing short of amazing, the camera is one of very few to offer 12MP resolution and the connectivity has plenty of useful features. And Sony really managed to squeeze every ounce of performance out of the Snapdragon chipset inside. Last but not least, we do like the new design line too. The phone looks great and the build quality is worthy of a flagship."

 

Nydelig mobifi: Er helt enig med deg

Lenke til kommentar

Begynner å mislike Amobil , de har alltid vært mot Sony produkter , har lest om alle testene om Xperia S, bare positive tester.

Det er kun her i Amobil Sony kommer dårlig på testene.

Husker testen av Sony tablet S også , herregud var ikke skrevet en eneste positivt om den, jeg har kjøpt Sony tablet , har ikke opplevd en eneste av det Amobil skrev på testen.

Så... Amobil ...Sorry, men her skal jeg løpe å kjøpe Xperia S på Fredag, og jeg kommer aldri å stole på dere når det gjelder test av Sony , fordi jeg vet at Sony lager Kvalitet .

Lenke til kommentar

Finner det merkelig at dere finner byggekvaliteten så dårlig, har prøvd telefonen selv og fant byggekvaliteten god, og bedre en Galaxy S II.

Vil også sitere Mobili.no vedr. designet og byggekvaliteten "VELLYKKET

Alt i alt synes vi Sony har gjort en flott jobb med designen. Telefonen er god å holde i hånden, noe både materialene og den lett buede formen skal ha sin del av æren av. Xperia S ligger også et klart hakk over alt vi så på Xperia-fronten i fjor når det kommer til kvalitetsfølelse."

Flere andre medier omtaler også byggekvaliteten som god.

iTavisen klager og på byggkvaliteten: http://www.itavisen.no/891774/naa-er-sony-tilbake

Lenke til kommentar

Finner det merkelig at dere finner byggekvaliteten så dårlig, har prøvd telefonen selv og fant byggekvaliteten god, og bedre en Galaxy S II.

Vil også sitere Mobili.no vedr. designet og byggekvaliteten "VELLYKKET

Alt i alt synes vi Sony har gjort en flott jobb med designen. Telefonen er god å holde i hånden, noe både materialene og den lett buede formen skal ha sin del av æren av. Xperia S ligger også et klart hakk over alt vi så på Xperia-fronten i fjor når det kommer til kvalitetsfølelse."

Flere andre medier omtaler også byggekvaliteten som god.

iTavisen klager og på byggkvaliteten: http://www.itavisen....er-sony-tilbake

 

Ja, itavisen og amobil, men ingen andre. For meg fremsto den bunnsolid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...