Gå til innhold

Slutt for Star Wars Galaxies (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SWG: et spill med store miljøer som fokuserer på utforskning og interaksjon mellom spillere. Hele byer var bygd av spillere, kunne også spilles som et space sim sjanger ut i verdensrommet. Hadde virkelig unike klasser, noen av de fokuserte ikke på combat engang.

 

TOR: "WOW clone" som fokuserer på single player.

Lenke til kommentar

SWG: et spill med store miljøer som fokuserer på utforskning og interaksjon mellom spillere. Hele byer var bygd av spillere, kunne også spilles som et space sim sjanger ut i verdensrommet. Hadde virkelig unike klasser, noen av de fokuserte ikke på combat engang. TOR: "WOW clone" som fokuserer på single player.

 

tja. fra det jeg hørte var SWG en massiv grind som ble nerfet som bare f... deretter addet de ting som communitiet bare klagde over... til slutt var det bare RPers igjen på serverne...

 

Men jeg skal ikke rante mer i en gammel diskusjonsboks, man kan egentlig ikke sammenligne sandbox mmoer med themepark mmoer.

Lenke til kommentar

Skulle ikke Galaxies avsluttes med en story om hvem som vant av The Republic og The Empire? Eller blander jeg?

Her er oversikten over hvem som vant totalt og for hver server.

 

SWG totalt Reb 56% Imp 44%

Ahazi Reb 36% Imp 74%

Bloodfin Reb 11% Imp 89%

Bria Reb 63% Imp 37%

Chilastra Reb 43% Imp 57%

Chimaera Reb 76% Imp 24%

Eclipse Reb 69% Imp 31%

FarStar Reb 66% Imp 34%

Flurry Reb 69% Imp 31%

Gorath Reb 77% Imp 23%

Radiant Reb 87% Imp 13%

Shadowfire Reb 93% Imp 7%

Starsider Reb 72% Imp 28%

Sunrunner Reb 4% Imp 96%

 

Spilte SWG i 7 år så det er litt vemodig at det nå er slutt. Enig i at spiller var bedre før NGE oppdateringen, men å si at folk var misfornøyd med alle oppdateringer etter det og at det bare var RP'ere igjen på serverne er bare tøv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...