Gå til innhold

Sony Cyber-shot DSC-F828 med 8 Megapiksler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ENDELIG forstår Sony at støtte for CompactFlash faktisk kan være en idé. Jeg har aldri tidligere vurdert Sony, nettopp på grunn av dette idiotiske proprietære minneformatet deres, men nå ble det straks mye mer interessant! Gleder meg til å se tester av dette kameraet.

Lenke til kommentar
ENDELIG forstår Sony at støtte for CompactFlash faktisk kan være en idé. Jeg har aldri tidligere vurdert Sony, nettopp på grunn av dette idiotiske proprietære minneformatet deres, men nå ble det straks mye mer interessant! Gleder meg til å se tester av dette kameraet.

 

Er MemoryStick død? Eller støttes dette også i tillegg til CF??

Lenke til kommentar

Tror dessverre ikke at Memorystick er død nei. Det støttes i tillegg til CF på nevnte kamera. Men det er i det minste et steg i riktig retning at man nå kan bruke sine gamle CF-kort i kameraet, i stedet for å investere tusenvis av kroner i nye Memorystick'er hvis man ønsker å kjøpe Sony.

Lenke til kommentar

En liten feil i den artikkelen. Lengste lukkertid er 30 sekunder både i shutter priority og manual.

 

Kameraet ser ellers meget interessant ut, men prisen bør ikke bli mye høyere enn Minolta Dimage A1 dersom kameraet skal bli en suksess. De ekstra 3 megspikslene er ikke så avgjørende om man ser på Minolta's bildestabilisator, følgefokus og mye raskere lukker. Blir spennende å se reviewer og sammenligninger av disse kameraene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...