Gå til innhold

The Darkbox 360 - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Takk for det :)

 

Ja det med lysene har jeg nok allerede vokst fra. Valgte et ganske nøytralt lys som ikke dominerer så veldig, men lyser opp. De skal jo uansett kobles på bryter, så det er ikke noe jeg kommer til å ha stående på akkurat :roll:

Er mest med tanke på evt. salg :)

 

Diodene kostet meg jo under 1,- pr stk så :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kansje noe i form av f.eks bjørn som har klort den opp eller lignende og lage luftehull i den formen

 

Ja, er en god mulighet det.

 

Har også selv mekket et eksempel.

I og med jeg er en stor forbruker og fan av The elder scrolls spillene har jeg hatt litt lyst til å lage noe i den sammenhengen.

Har en god del spilletid på både daggerfall, morrowind og oblivion(har ikke fått lastet ned skyrim ennå, alt til sin tid).

 

TESdarkbox.jpg

 

Tok utgangspungt i spillcoveret til spillet morrowind når jeg lagde skissen, det hvite vil da bli plexiglass, og dragen i midten er for detaljert til at jeg orker å skjære den ut i plast, så den vil bli kuttet til et klistermerke som festes på innsiden.

 

Selve tragesymbolet i midten er et veldig sentralt symbol i the elder scrolls spillene. De tre symbolene i hver kant av trekanten var orginalt tre bokstaver som var skrevet på daedrisk. dette første bokstavene i navnet på tre viktige personer i spillet morrowind. Jeg byttet ut disse bokstavene T, E og S som står for The elder scrolls :)

 

Ligger mye bak dette her, er litt artig og holde på med når jeg interesserer meg så fælt :D

 

EDIT: kan også legge til at dette er en grov skisse, det vil bli mer detaljert i praksis :)

Endret av fr33dy
Lenke til kommentar

Syns resultatet ditt er bra så langt :) morsomt å følge med på. Når jeg ser slikt klør det i fingra mine for å finne på et eller annet :D

 

Siste prosjektet mitt var å lakkere om laptopen min. Et vellykka prosjekt. For tiden studerer jeg, så er lite tid og penger til den slags prosjekter akkurat nå.

Lenke til kommentar

Syns resultatet ditt er bra så langt :) morsomt å følge med på. Når jeg ser slikt klør det i fingra mine for å finne på et eller annet :D

 

Siste prosjektet mitt var å lakkere om laptopen min. Et vellykka prosjekt. For tiden studerer jeg, så er lite tid og penger til den slags prosjekter akkurat nå.

 

 

Takker. Flott at noen følger med :D

 

Åå, lakkerte du med lakksprøyte eller med sprayboks da? :) Bilder?

 

Jaa tror jeg står i samme situasjon som deg.

Men ettersom at jeg var nødt til å skaffe meg jobb for å ha råa til bensin blir det også litt til overs. alltid kjekt å ha noe å gjøre.

 

Men dette er jo i tillegg et lavbudsjettsprosjekt. så det er ikke mange hundrelappene som blir spyttet inn :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg brukte vanlig spraylakk som jeg kjøpte hos MEKK. Kostet meg omtrent 600 kr. husker jeg, men resultatet ble upåklagelig :)

 

Jeg skrev om det i denne tråden. Det ligger også noen bilder av laptopen før og etter der.

 

Jeg studerer på siste halvåret, så om ikke alt går galt burde jeg muligens kunne lage meg et lite prosjekt til høsten igjen. Bare jeg finner en jobb.

 

Om man er litt hendig er det mye man kan få til med liten kostnad. Syns de modifikasjonene du gjorde av DVD-rom og kjøle-kanal var veldig fine, av bildene skulle man i hvertfall tro at den ikke var "klusset" med :)

Lenke til kommentar

Jeg brukte vanlig spraylakk som jeg kjøpte hos MEKK. Kostet meg omtrent 600 kr. husker jeg, men resultatet ble upåklagelig :)

 

Jeg skrev om det i denne tråden. Det ligger også noen bilder av laptopen før og etter der.

 

Jeg studerer på siste halvåret, så om ikke alt går galt burde jeg muligens kunne lage meg et lite prosjekt til høsten igjen. Bare jeg finner en jobb.

 

Om man er litt hendig er det mye man kan få til med liten kostnad. Syns de modifikasjonene du gjorde av DVD-rom og kjøle-kanal var veldig fine, av bildene skulle man i hvertfall tro at den ikke var "klusset" med :)

 

Ser da bra ut det :D

Ja har lakket endel småtteri med spraybokser oppgjennom tiden.

Tok blant annet bilen halve bilen for en liten stundt tilbake.

Det ble dog ikke like bra ettersom at jeg fikk problemer med klarlakken. Menmen.. ellers har jeg jo også laget noen casemods med både hellakkering og detaljer med airbrush. Artig hvor bra man kan få det med noen bokser spray :D

 

Åja, er på siste halvåret jeg og :) jobb er viktig, ingen ting som er bedre enn fast inntekt :thumbup:

 

Jaa ble greit det. Kjølekanalen må nok desverre bort da men :/

plexiglasset lagde kanter inni kanalen som stopper luften. Så jeg har bestilt en ny kanal på ebay for noen kroner. Blir vel litt andre modifiseringer isteden tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Så jævlig kult! Skal denne selges?

Takker :blush:

Det er godt mulig. Har ikke helt bestemt meg ennå :)

 

DO IT! Hvis du skulle ha gjort det, hva hadde prisen blitt? (ca)

 

Det er nettopp det jeg er usikker på :)

Har en del spill også, i tillegg til at jeg vil bruke xbox selv.. så om denne blir solgt blir det evt me ønskede spill osv, og at jeg kjøper meg en ny(kansje ny mod). får se :)

Men jeg måtte da hatt litt for arbeidet hvertfall :D

kan da si at jeg brukte i overkant av 4 timer på finkutting av sidevindu :)

Lenke til kommentar

Så jævlig kult! Skal denne selges?

Takker :blush:

Det er godt mulig. Har ikke helt bestemt meg ennå :)

 

DO IT! Hvis du skulle ha gjort det, hva hadde prisen blitt? (ca)

 

Det er nettopp det jeg er usikker på :)

Har en del spill også, i tillegg til at jeg vil bruke xbox selv.. så om denne blir solgt blir det evt me ønskede spill osv, og at jeg kjøper meg en ny(kansje ny mod). får se :)

Men jeg måtte da hatt litt for arbeidet hvertfall :D

kan da si at jeg brukte i overkant av 4 timer på finkutting av sidevindu :)

 

Forstår jeg godt, men hvis du skulle verditaksere den uten spill eller noe annet, noen hundre fra eller til :)

Lenke til kommentar

Så jævlig kult! Skal denne selges?

Takker :blush:

Det er godt mulig. Har ikke helt bestemt meg ennå :)

 

DO IT! Hvis du skulle ha gjort det, hva hadde prisen blitt? (ca)

 

Det er nettopp det jeg er usikker på :)

Har en del spill også, i tillegg til at jeg vil bruke xbox selv.. så om denne blir solgt blir det evt me ønskede spill osv, og at jeg kjøper meg en ny(kansje ny mod). får se :)

Men jeg måtte da hatt litt for arbeidet hvertfall :D

kan da si at jeg brukte i overkant av 4 timer på finkutting av sidevindu :)

 

Forstår jeg godt, men hvis du skulle verditaksere den uten spill eller noe annet, noen hundre fra eller til :)

 

Hmmm. tja om den blir slik jeg ønsker å få den blir den vel kansje liggende mellom 1-2000 en plass.(med kontroll selvfølgelig, som er en del av modden)

Lenke til kommentar

Så jævlig kult! Skal denne selges?

Takker :blush:

Det er godt mulig. Har ikke helt bestemt meg ennå :)

 

DO IT! Hvis du skulle ha gjort det, hva hadde prisen blitt? (ca)

 

Det er nettopp det jeg er usikker på :)

Har en del spill også, i tillegg til at jeg vil bruke xbox selv.. så om denne blir solgt blir det evt me ønskede spill osv, og at jeg kjøper meg en ny(kansje ny mod). får se :)

Men jeg måtte da hatt litt for arbeidet hvertfall :D

kan da si at jeg brukte i overkant av 4 timer på finkutting av sidevindu :)

 

Forstår jeg godt, men hvis du skulle verditaksere den uten spill eller noe annet, noen hundre fra eller til :)

 

Hmmm. tja om den blir slik jeg ønsker å få den blir den vel kansje liggende mellom 1-2000 en plass.(med kontroll selvfølgelig, som er en del av modden)

 

:O Nice! Trodde det skulle ligget på mer :p

Hvis du selger den i framtiden, si ifra :D

Lenke til kommentar

Så jævlig kult! Skal denne selges?

Takker :blush:

Det er godt mulig. Har ikke helt bestemt meg ennå :)

 

DO IT! Hvis du skulle ha gjort det, hva hadde prisen blitt? (ca)

 

Det er nettopp det jeg er usikker på :)

Har en del spill også, i tillegg til at jeg vil bruke xbox selv.. så om denne blir solgt blir det evt me ønskede spill osv, og at jeg kjøper meg en ny(kansje ny mod). får se :)

Men jeg måtte da hatt litt for arbeidet hvertfall :D

kan da si at jeg brukte i overkant av 4 timer på finkutting av sidevindu :)

 

Forstår jeg godt, men hvis du skulle verditaksere den uten spill eller noe annet, noen hundre fra eller til :)

 

Hmmm. tja om den blir slik jeg ønsker å få den blir den vel kansje liggende mellom 1-2000 en plass.(med kontroll selvfølgelig, som er en del av modden)

 

:O Nice! Trodde det skulle ligget på mer :p

Hvis du selger den i framtiden, si ifra :D

Hehe :D jaa har vel mye å si hvor mye tid jeg kommer til å bruke på den. Will do! :thumbup:

Lenke til kommentar

Anngående det med plexiglasset, så vil jeg sterkt annbefale og felle det inn ! ser MYE mer proft og cleant ut en og bare teipe det fast på baksiden :)

 

er litt knot for og få det til men er overkommelig :)

 

BTW veldig tøft prosjekt :) jeg har fulgt med fra dag 1 og skal nok følge med til slutten :) Stå på videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...