Gå til innhold

Djuice "vinner" sin egen pristest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I testen har vi sammenlignet oss med abonnementet Folkepakka fra One Call, kombinert med telefon kjøpt uten abonnement hos Komplett.no. One Call ble valgt som sammenligningsgrunnlag fordi de også er gode på lave priser på abonnement. Komplett.no fordi de er en ledende nettbutikk kjent for lave priser på mobiltelefoner

 

Står ikke noe her om at de sammenlignet med de billigste butikkene, derav er testen gyldig ut fra forutsetningene. Tragisk.

 

Å velge leverandør ut fra hundekroners forskjell er bare tragisk uansett.

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

Amobil: Dere burde avslutte artikkelen ved å sende en offisiell klage til forbrukerombudet. De som tar seg av villedende reklame. Slik jeg ser det er det ganske opplagt villedende reklame og en ganske rett frem sak som Telenor ganske sikkert vil bli dømt i. Men jeg skjønner at det kan skape et noe anstrengt forhold til en av dere hoffleverandører av informasjon fra bransjen så jeg vil heller oppfordre leserne til å ta saken i egne hender. Følg linken og send inn en klage.

 

Den eneste fordelen vi kan se med å gå for en subsidiert mobiltelefon er at den blir nedbetalt over en lang periode, slik at den første pengesmellen ikke vil være så merkbar.

Med disse prisene kan det lønne seg å ta opp dyre forbrukslån på flere av modellene fremfor å kjøpe på avbetaling/(dyr binding). Dyre forbrukslån er selvsagt dyrt det også, om enn ikke så dyrt som telenors tilbud så hvis man har romslig nok økonomi til å betale telefonen med en gang så bør man helt klart det. Har man ikke råd til å betale noen tusenlapper for en telefon på direkten så bør man kanskje vurdere å la være og heller spare pengene eller kjøpe en billigere telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...