Gå til innhold

Hjelp til å lage logo/webdesign/side


Anbefalte innlegg

Hei, skulle bygd opp www.bjornlifoto.no på ny da forrige webmaster ikke gadd mer.

 

Så da lurte jeg på: noen som kan hjelpe meg med å sette opp en ny side for meg?

Mekke design og logo, samt kanskje kode/sette opp siden?

 

 

Si ifra her eller på pm hvis du kunne tenkt deg å hjulpet meg :)

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde meg en logo men fant ut den var veldig lik en annen fotograf sin logo så droppa den :p

Jeg ønsker vel egentlig: at det står BF for Bjørnli Foto, og så kanskje Bjørnli Foto i en eller annen font etter BF så folk skjønner utifra BF logoen hva BF er :p

 

Trenger ikke være noe fancy, vil ha ha det stilrent. Er vel typisk meg egentlig.

Har ikke dårlig tid, så går bra om du bruker litt tid på det.

 

 

 

Angåendes siden:

 

Siden skal være en portfolioside for meg med kategorier som portretter/landskap osv, samt kontaktinfo og "biografi".

 

Hadde blitt kjempeglad hvis noen hadde giddi dette her.

Lenke til kommentar

Saken er: jeg kan ikke en damn shit om slikt, jeg ønsker å ha alt på egen webserver og domene som jeg har, men kan lite/ingenting om koding/tilpassing, og hvis noen kunne hjulpet meg å sette opp joomla/wordpress og ett design og logo så kunne jeg jo alltids brukt det, men selv så klarer jeg ikke det uten hjelp:/

Lenke til kommentar

Saken er: jeg kan ikke en damn shit om slikt, jeg ønsker å ha alt på egen webserver og domene som jeg har, men kan lite/ingenting om koding/tilpassing, og hvis noen kunne hjulpet meg å sette opp joomla/wordpress og ett design og logo så kunne jeg jo alltids brukt det, men selv så klarer jeg ikke det uten hjelp:/

 

Hei.

 

Jeg veit om noen som kan hjelpe deg.

Et ny oppstartet firma inne webdesign som leiter etter referanser. Så de tar på seg et x antall oppdrag gratis for og få referanser.

 

Jeg fikk min side gratis gjennom der. ea24.no

 

Verdt et forsøk hvertfall.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke gjøre dette selv, eller betale noen for å gjøre det for deg? Tviler på at noen her gidder å bruke masse tid for å sette opp en nettside for deg, gratis. Hva er verdiskapningen i det?

 

Jeg kan gi deg et lite hint, og det er å gå inn på Wordpress.org og laste ned og prøve det. Det er veldig enkelt å sette seg inn i, og det finnes mange gratis themes som du kan bruke.

Endret av AnaXyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tilbød meg å hjelpe deg på PM. Men hørte ikke mer fra deg om det etter at jeg sa jeg måtte ha adm rettigheter for å endre ting. Samtidig tilbød jeg meg å finne lignende gratis theme som du hadde funnet og likt, men kostet penger.

 

Så du får nesten skylde på deg selv, for du har fått tilbud om hjelp gratis, men ikke benyttet deg av det. (pga det gidder jeg ikke nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...