Gå til innhold

– Denne har verdens største skjermflate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åssen bretter man ut skjermene osv på denne? Er jo nesten ingen bilder av produktet etter hva jeg kan se.

Tror rett og slett bare at skjermene er festet på 2 skinner (oppe og nede), den ene skjermen dras ut til venstre og den andre til høyre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg skjønner hvorfor skjermen nødvendigvis er tykkere enn vanlig, men hvorfor har de gjort resten av maskinen så voldsomt tykk?

 

Ellers er vel dette en av de tingene som fungerer bedre i teorien.

Bildet er nok ganske misvisende, fikk litt fisheye følelse av hele greia.

På bildet til Taz ser enn det ikke er snakk om en skremmende tykkelse.

Lenke til kommentar

Synes dette ble en dårlig løsning, da maskinen i tillegg til å være 17", som jo ikke er så bærbart som man skal ha det til, igjen er større en en vanlig 17" bærbar. Poenget "bærbar" faller litt bort.

 

Ellers reagerer jeg på I7-740qm og I5-560m som jo er forrige generasjons prosessorer. Hvorfor ikke SandyBridge?

 

Og hvorfor ikke en bedre skjermkortløsning? :no:

Lenke til kommentar

GTS 250M med 3840x1080???

Og forrige generasjons CPU???

 

Pre-built selskaper har nok en gang lyktes å gjøre meg agressiv over valgene sine. De setter sammen en top 5 CPU, 8 GB minne sammen med low-end skjermkort eller ingen skjermkort i det hele tatt. Og så presterer de med å ha ordet ''gaming'' eller ''gamer'' med i navnet på modellen deres.

 

Dette her kommer rett å slett ikke til å fungere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså... Jeg kunne funnet på å like en slik løsning, hadde det ikke vært for skjermkortet...

 

Jeg har allerede en bærbar på samme dimmen, men med en skjerm, og omtrent like bra skjermkort... (Toshiba Qosmio X300 11W)

 

Putt denne løsninga på neste Qosmio som kommer (da sammen med 3D som de hadde med sist, og de heftige specsene de alltid har), så hadde jeg lett hoppet på.

 

 

Og til de som sier at en 17" med dual-screen ikke er bærbar... For det første er nok ikke denne siktet imot studenten som helst vil ha en ultraportabel eller en tablet......... Men den er LANGT mer bærbar enn en stasjonær PC. At det er en skrivebordserstatter, javisst. Men hvis du har et problem med å bære 5 kg, eller å ha 5 kg på fanget, eller hvor i alle dager problemet ligger, så er det nok ikke PCen som er problemet, men vilje. Selv om ikke denne er toppspecs, slik at du kan spille de tyngste spillene på den, er den allikevel en skrivebordserstatter. Det blir på samme måte som å si at det er poengløst med en 11", fordi du ikke kan ta den med deg og game Crysis 2.... Det er akkurat like dumt, faktisk.

Lenke til kommentar

Den store forskjellen mellom en bærbar spille PC og en stasjonær er at på den bærbare er det færre kabler og selve PC'en står oppå bordet. Derfor er det mye lettere de få gangene du skal flytte den.

Også det faktum at du kan bruke den uten noe annet en en strømkabel også, selv om du ikke får brukt den fult ut.

Lenke til kommentar

Men jeg slipper at arbeidsområdet er splittet i midten :>, pluss at jeg har mer nytte av én diger skjerm enn to medium store.

Du må ikke ha begge skjermene i bruk konstant heller, hvordan er en 21" mer brukbar enn en 17" med samme oppløsning på en bærbar (for ikke å snakke om to 17", totalt dobbelt så mye skjermplass).

 

Tydelig at du aldri har brukt dual screen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...