Gå til innhold

Sniktitt: Uncharted: Golden Abyss (Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kommer 1 million kroners spørsmålet...hvorfor skal en kjøpe en Vita og dette spillet om en har en PS3 med Uncharted 1,2 og 3?

 

Om en ikke er voldsomt mye ute å farter å har mye død tid på busser, fly osv...så ser jeg ikke pointed.

 

Jeg kan bare svare for meg selv, og svaret blir at man får en NY historie i serien, hva som skjedde før uncharted 1. Er man fan av Uncharted serien er dette grunn nok. Det er jo de indiana lignende histoirene og de utrolig overbevisende skuespillet som gjør uncharted serien unik.

Det er jo ikke minus at Naughty dog også skviser ut maks av hva PS3 kan klare. Det viser jo at PS3en er overlegen i grafikk (Ja, sammenligner man med Xbox360)

 

Dessuten er det jo bra at Marius Kjørmo som ikke er fan av uncharted ser at det kan blir bra. Jeg tror jo at det blir fantastisk bra, akkurat som de andre spillene i serien.

Lenke til kommentar

Så kommer 1 million kroners spørsmålet...hvorfor skal en kjøpe en Vita og dette spillet om en har en PS3 med Uncharted 1,2 og 3?

 

Om en ikke er voldsomt mye ute å farter å har mye død tid på busser, fly osv...så ser jeg ikke pointed.

 

Hvorfor skal en kjøpe playstation 3 + uncharted 1,2 og 3 om en allerede har en Vita og dette spillet og aldri er hjemme?

 

Det er ikke bare du som kan stille dumme spørsmål....

Lenke til kommentar

Så kommer 1 million kroners spørsmålet...hvorfor skal en kjøpe en Vita og dette spillet om en har en PS3 med Uncharted 1,2 og 3?

 

Om en ikke er voldsomt mye ute å farter å har mye død tid på busser, fly osv...så ser jeg ikke pointed.

 

Hvorfor skal en kjøpe playstation 3 + uncharted 1,2 og 3 om en allerede har en Vita og dette spillet og aldri er hjemme?

 

Det er ikke bare du som kan stille dumme spørsmål....

Nå er det vel mer sannsynlig at folk allerede har en PS3 enn Vita.

 

Personlig så syns jeg ikke at Vita skiller seg nok fra PS3 at jeg ser noen vits i å kjøpe meg en i først omgang.

Lenke til kommentar

Så kommer 1 million kroners spørsmålet...hvorfor skal en kjøpe en Vita og dette spillet om en har en PS3 med Uncharted 1,2 og 3?

 

Om en ikke er voldsomt mye ute å farter å har mye død tid på busser, fly osv...så ser jeg ikke pointed.

 

Hvorfor skal en kjøpe playstation 3 + uncharted 1,2 og 3 om en allerede har en Vita og dette spillet og aldri er hjemme?

 

Det er ikke bare du som kan stille dumme spørsmål....

Nå er det vel mer sannsynlig at folk allerede har en PS3 enn Vita.

 

Personlig så syns jeg ikke at Vita skiller seg nok fra PS3 at jeg ser noen vits i å kjøpe meg en i først omgang.

 

Ærlig talt. Hele poenget med en slik maskin er at den er BÆRBAR. Vist du ikke ser hvordan en PS vita som du kan putte i lomma og en PS3 + 40+ tommers flatskjerm skiller seg fra hverandre så er det på tide å åpne øynene. Om du er en person som aldri forlater sofaen og har ubegrenset tilgang til tven. Eller av andre grunner ikke har lyst på en bærbar spillemaskin så er det helt greit. Men det har da ingenting med Uncharted: Golden Abyss eller PS vita å gjøre.

 

Er du en person som meg som bor med en person som elsker å bruke tven til å se på hotel cæsar, csi og lignende. Og som ofte reiser bort i jobb sammenheng og lignende. Eller en forelder som vil ha ungene bort fra tven så er dette bra greier. Og det ser ut som Vita klarer å nærme seg ganske bra en skikkelig konsoll opllevelse. Jeg ser ihvertfall fram til flere nyheter om PS Vita.

Håper de lager God Of War spill til denne og. De 2 spillene de lagde til PSP var jo gull.

Lenke til kommentar

Så helt sykt ut det de viste gameplay ifra Uncharted Golden Abyss.

Synes Vita med UC GA har allerede vist meg nok om kraften i den maskinen, den slår noen av hjemmekonsollene mine og det er en bragd! Den er ikke like bra som PS3 rent teknisk, men slår resten av mine i hjemmet av det lille jeg har sett av dingsen.

 

Jeg skal garantert ha Vita, siden den har masse flotte funksjoner, og ikke minst billig!

Spilt mere PSP en iPad, mens iPaDen er også dyrere en PSP. De som kan klage på prisen til Vita sitter sikkert med en Iphone eller iPad og sutrer, (griner litt inni seg når de brukte 4k eller mer) og må slå ut mot Vita, dobbelmoral. Ingenting å klage på prisen til Vita. Two thumbsticks over bare en touchskjerm eller en thumbstick!

 

Ser skikkelig fram mot Uncharted: Golden Abyss, og jeg bryr meg ikke om noen sider gir det dårlig karakter. Kjøper spillene de jeg har lyst på!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Så kommer 1 million kroners spørsmålet...hvorfor skal en kjøpe en Vita og dette spillet om en har en PS3 med Uncharted 1,2 og 3?

 

Om en ikke er voldsomt mye ute å farter å har mye død tid på busser, fly osv...så ser jeg ikke pointed.

 

Hvorfor skal en kjøpe playstation 3 + uncharted 1,2 og 3 om en allerede har en Vita og dette spillet og aldri er hjemme?

 

Det er ikke bare du som kan stille dumme spørsmål....

Nå er det vel mer sannsynlig at folk allerede har en PS3 enn Vita.

 

Personlig så syns jeg ikke at Vita skiller seg nok fra PS3 at jeg ser noen vits i å kjøpe meg en i først omgang.

 

Ærlig talt. Hele poenget med en slik maskin er at den er BÆRBAR. Vist du ikke ser hvordan en PS vita som du kan putte i lomma og en PS3 + 40+ tommers flatskjerm skiller seg fra hverandre så er det på tide å åpne øynene. Om du er en person som aldri forlater sofaen og har ubegrenset tilgang til tven. Eller av andre grunner ikke har lyst på en bærbar spillemaskin så er det helt greit. Men det har da ingenting med Uncharted: Golden Abyss eller PS vita å gjøre.

 

Er du en person som meg som bor med en person som elsker å bruke tven til å se på hotel cæsar, csi og lignende. Og som ofte reiser bort i jobb sammenheng og lignende. Eller en forelder som vil ha ungene bort fra tven så er dette bra greier. Og det ser ut som Vita klarer å nærme seg ganske bra en skikkelig konsoll opllevelse. Jeg ser ihvertfall fram til flere nyheter om PS Vita.

Håper de lager God Of War spill til denne og. De 2 spillene de lagde til PSP var jo gull.

 

Visst er den bærbar, men om spillene blir omtrent det samme som til PS3/PSP så er det ganske meningsløst for min del, kjøpte PSP på launch sist gang og den har bara støva ned i forhold til DS'n.

 

Som regel så holder det med mobilen disse dager om jeg vil ha noe tidsfordriv når jeg er på farta.

 

Men dette er min subjektive mening, du må ikke være enig vet du og jeg håper det ikke blir samme greia som med PSP'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...