Gå til innhold

Twilight Princess til Gamecube HJELP


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er en enorm fan av Zelda-serien, og har selvfølgelig alle spillene som er å få tak i til konsoll, samt noen håndholdte. Etter å ha nylig pløyet gjennom Ocarina of Time, Majoras Mask og Wind Waker for henholdsvis syvende, fjerde og fjerde gang, innser jeg at noe mangler. Det er selvsagt Twilight Princess, til Gamecube vel og merke.

 

Jeg har spilt gjennom det på Wii, men jeg hater Wii-kontrollen så inderlig at det ødelegger spillet for meg.

 

Derfor lurer jeg på om noen av dere eller noen dere kjenner har Twilight Princess til Gamecube og er villig til å skille lag med det? Jeg er ikke spesielt interessert i å betale de blodprisene som er på Ebay.

 

Hvis det skulle være, vær så snill og legg igjen en kommentar, eventuelt hva dere vil ha for spillet. Håper noen kan redde en Zelda-fan i nød.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville tittet innom Gamestop butikker (vist du har noen i nærheten)

 

Har sett dem her for 299-499,- av og til.

 

Ellers følge med på finn og qxl.

 

vist du har gamecube, så vil jeg anbefale også Zelda collector's edition(vist du ikker har denne da), er kul samleobjekt men denne gjenstanden kan være kjempe dyr rundtforbi, vært heldig med alle mine zelda spill til GC heldigvis, ser at prisene er mye høyere nå, en for et par år siden når kjøpte min Zelda samling til GC.

Lenke til kommentar

Jeg ville tittet innom Gamestop butikker (vist du har noen i nærheten)

 

Har sett dem her for 299-499,- av og til.

 

Ellers følge med på finn og qxl.

 

vist du har gamecube, så vil jeg anbefale også Zelda collector's edition(vist du ikker har denne da), er kul samleobjekt men denne gjenstanden kan være kjempe dyr rundtforbi, vært heldig med alle mine zelda spill til GC heldigvis, ser at prisene er mye høyere nå, en for et par år siden når kjøpte min Zelda samling til GC.

 

Klart jeg har Collector'r Edition. Finnes vel knapt en disk med mer verdi for pengene. Zelda 1 og 2, Ocarina, Majora og demo av Wind Waker. Helt fantastisk!

Men har dessverre ikke noen Gamestop i nærheten. Kanskje du har det og kunne sjekket det? Hadde vært helt utrolig bra! :!:

Lenke til kommentar

Eg kjøpte min kopi for 40£ på ebay for eit halvt år sia - eg trur ikkje ein får tak i det særleg billigare enn dét. Twilight Princess, Tales of Symphonia og Twin Snakes går alle for om lag like mykje pengar; eg leita sjølv på ebay og andre stader i mange månader før eg bare gav opp og punga ut dei fire hundre kronene.

 

Er du interessert i å låna det, eller vil du helst eiga det? Eg kunne eigentleg godt ha tenkt meg å låna min kopi burt til deg, slik at du i det minste får fullført det.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte min kopi for 40£ på ebay for eit halvt år sia - eg trur ikkje ein får tak i det særleg billigare enn dét. Twilight Princess, Tales of Symphonia og Twin Snakes går alle for om lag like mykje pengar; eg leita sjølv på ebay og andre stader i mange månader før eg bare gav opp og punga ut dei fire hundre kronene.

 

Er du interessert i å låna det, eller vil du helst eiga det? Eg kunne eigentleg godt ha tenkt meg å låna min kopi burt til deg, slik at du i det minste får fullført det.

 

Er i aller høyeste grad typen som spiller gjennom spill flere ganger, og plukker det gjerne frem helt tilfeldig, som for eksempel nå nettopp med de andre Zelda-spillene. Takker for tilbudet om et lån, men jeg er i hovedsak interessert i kjøpe spillet :!:

Lenke til kommentar

http://www.play.com/Games/GameCube/4-/565117/The-Legend-Of-Zelda-Twilight-Princess/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

 

der har du 1 brukt til 400,- kroner.

 

er ikke så VELDIG ille, vist frakten er gratis til norge også, og som regel kan folk sende det som "gift" å slippe unna tollen også.

 

Ser ut som spillet selges veldig dyrt rundt forbi!

 

er vell kanskje litt skjeldent GC versjonen nå.

Lenke til kommentar

http://www.play.com/Games/GameCube/4-/565117/The-Legend-Of-Zelda-Twilight-Princess/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

 

der har du 1 brukt til 400,- kroner.

 

er ikke så VELDIG ille, vist frakten er gratis til norge også, og som regel kan folk sende det som "gift" å slippe unna tollen også.

 

Ser ut som spillet selges veldig dyrt rundt forbi!

 

er vell kanskje litt skjeldent GC versjonen nå.

 

Får broren min til å sjekke ut Gamestop i Bodø, men om det ikke finnes der er jo dette en klar mulighet.

Ja, Gamecube versjonen er etterhvert blitt ekstremt sjelden, ettersom den ble trykket i svært begrenset opplag. Hel utrolig at dette spillet først og fremst var for Gamecube, og at det ikke skulle komme til Wii i det hele tatt. Nintendo gikk sådan ut og sa at det var Gamecube som var hovedprioritet, men når spillet ble lansert kom det en måned tidligere ut på Wii. Rare greier.

Lenke til kommentar

Artig med alle de tusseladdene som legger ut Zelda spill på QXL etc og skriver:Ekstremt sjeldent. Pris 1500 eller 2800kr.

Zelda er vel det mest solgt spillet til Gamecube. :yes:

 

Jeg har alle de andre til GC, men ikke Twilight. Hadde jeg hatt det skulle du fått kjøpt det billig, kanskje 1700kr. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...