Gå til innhold

Skype nede, igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Microsoft produkt dette nå vettu, ble bare et spørsmål om tid.

 

Microsoft har svært mange gode robuste produkter eks. Visual Studio og MS SQL Server for å nevne noen. Kommentaren din gjenspeiler hvor lite peiling du later til å ha på området.. Og til opplysning bruker jeg stort sett kun Linux i jobb og privat. Med unntak av Windows på en stasjonær PC i hjemmet er resten Linux.

 

On-topic:

Fungerer helt fint for min del på denne maskinen. Bruker 2.2 linux klienten Ubuntu 10.10.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Er Microsoft produkt dette nå vettu, ble bare et spørsmål om tid.

 

Ja, etter oppkjøpet ble nok en haug med Microsift ingeniører umiddlerbart kastet over koden for å endre den med nye bugs..

Lenke til kommentar

Ja MS lager halvferdige produkter, men jeg antar at de ikke har porta over serverene fra Nix til Windows enda, men den nye klienten bærer fullstendig preg over å være MS kodet i allefall.

 

Vell, jeg kastet ut Skype her for noen dager siden så nå er jeg en av de som har forlatt Skype nettverket.

Lenke til kommentar

Ja MS lager halvferdige produkter, men jeg antar at de ikke har porta over serverene fra Nix til Windows enda, men den nye klienten bærer fullstendig preg over å være MS kodet i allefall.

 

Vell, jeg kastet ut Skype her for noen dager siden så nå er jeg en av de som har forlatt Skype nettverket.

 

Jeg tror ikke Microsoft har gjort noen ting fysisk med koden før oppkjøpet er helt i boks, og ferdig i alle instanser. Men godt mulig nyeste klient ikke er spesielt bra, hvilken brukte du?

Lenke til kommentar

Siste de har i skrivende stund, oppdaterte etter deres store server krasj som skjedde mens jeg absolutt trengte noe i jobb sammenheng (Var en cloud lignende situasjon IGJEN! Så Cloud computing er ikke bra å ha nei, men nok om det.)

 

Måten og rotet som var i kontaktlista og ikonene virket som om MS hadde fått inn små forandringer før releasen...

Er uansett godt å være kvitt den MS infestasjonen spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...