Gå til innhold

Nå kan du laste ned ACDSee Pro 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg digget dette programmet fram til v2.3 eller noe sånt. Da hoppet jeg over til gratiskonkurrentene og har egentlig ikke savnet gamle Acdsee noe særlig, men så har jeg heller ikke fulgt med på hvordan utviklingen har gått fra v2.3 til i dag.

 

Etter noen dager med Picasa og et halvt år med IrfanView gikk jeg videre til FastStone Image Viewer og har egentlig grodd litt fast der.

Lenke til kommentar

FastStone Image Viewer var veldig lik acdsee (ikke pro), skal laste det ned for morroskyld

 

EDIT: Etter å ha testet faststone litt holder jeg nok en knapp på ACDSee Pro 4 selv om faststone helt klart har kvaliteter.

 

Så en liten advarsel til de av dere som faller for denne reklamen her hos ACD

 

Create stunning HDR images

Explore the creative possibilities of high-dynamic-range imaging (HDR). Patent-pending single exposure HDR algorithms built into ACDSee Pro 4's RAW processing technology intelligently stretches the dynamic range of your photos, making them incredibly realistic or atmospheric.

 

Nå som HDR er blitt et begrep alle kjenner til samt at det finnes mange programmer for å lage HDR er den reklamen der ren svindel i mine øyne

Endret av Gibos
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...