Gå til innhold

Dette kan være en mobilmast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med å kamuflere en mobilmast er jo en interessant problemstilling, spesielt mtp på de som "reagerer på mobilstårling", på den ene siden blir de lurt, og jeg er ikke noen tilhenger av å skjule informasjon for folk "for deres eget beste", samtidig forsvinner jo faktisk symptomene når folk tror det ikke er antenner der.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forhåpentligvis er vel litt av poenget at de kjører en studie slik at man får begravd stråle-hysteriet en gang for alle. For hvis folk faktisk blir påvirket av slike master som de vet om, så bør de jo også bli påvirket av master de ikke vet om. Blir spennende å se om det kommer noe slikt ut om noen år.

Lenke til kommentar

Forhåpentligvis er vel litt av poenget at de kjører en studie slik at man får begravd stråle-hysteriet en gang for alle. For hvis folk faktisk blir påvirket av slike master som de vet om, så bør de jo også bli påvirket av master de ikke vet om. Blir spennende å se om det kommer noe slikt ut om noen år.

 

Det er gjort flere studier på dette. Det som teller er om folk tror de blir utsatt for stråling, det er åpenbart en psykologisk effekt. Men plagene er jo like fullt reelle.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er gjort flere studier på dette. Det som teller er om folk tror de blir utsatt for stråling, det er åpenbart en psykologisk effekt. Men plagene er jo like fullt reelle.

 

AtW

Interesant problemstilling. Dette KAN bety at vi får en ny variant av mennesker som er overfølsomme for elekromagnetisk stråling, nemlig de som bor ved siden av en flaggstang som de mistenker er en kamuflert basestasjon. På lang sikt betyr dette at mobiloperatørene ubevisst har laget en ny fobi, mastofobi, redselen for flaggstenger som muligens stråler.

 

Som en public service til paranoide, el-allergikere, hypokondere, affekterte vestkantdamer og andre som kan kreve bekyttelse i medhold av straffelovens § 135 a, følger herved en guide til hvordan man gjenkjenner basestasjoner kamuflert som flaggstenger.

 

En basestasjon kamuflert som flaggstang gjenkjennes på følgende:

 


  •  
  • Den smalner ikke av mot toppen.
  • Det er aldri/sjelden noen som flagger i den.
  • Den kan ikke legges ned, men er i stedet plassert på en betongplate og boltet fast.
  • Ikke lang unna finner man et skap med elektronikk.

 

Feederne er som regel kamuflert, men hvis de er synlige vil fargen på etikettene si hvem som er operatør:

 


  •  
  • Grønn: Telenor Mobil
  • Gul: NetCom
  • Blå: Mobile Norway

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

el-sensitive. Placebo placebo.

Klarer bare ikke å ta denne debatten seriøst. Jeg har mine sterke tvil om det i det hele tatt kan dokumenteres.

 

Men jeg kan nevne at jeg fikk en dirring i høyre øyelokk da jeg så et bilde av siv jensen i avisen her om dagen.

Jeg er noe svisensitiv og må be om at alle bilder og koblinger til siv jensen fjernes fra media.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...