Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut så langt. Det blir spennende å se hvordan det blir! :)

 

Det var forresten veldig stilige RAM-brikker! :p

 

Hehe, rambrikkene er litt annerledes en dagens ja. De er hverken like høye eller like brede :)

 

Det ser som du sier bra ut så langt, men jeg begynner å lukte at jeg feiler litt med fargekomposisjonen, tror det kommer til å bli litt rart :/

 

 

Skikkelig tøft prosjekt. Er virkelig noe eget med gammel hw.

 

Artig du liker det :) har i det siste blitt litt fascinert av gammel hw, det er liksom så enkelt og fint :)

Lenke til kommentar

Takk :D

Nicey nice! :thumbup:

 

Ser bra ut dette! :D Synes at de tastaturene der ser best ut i den fargen det er jeg :p Har selv et slikt gammelt tastatur

 

du har et poeng der :) men Skjermen liker jeg ikke som den er :p

 

Når jeg tenker over det så er dette tastaturet ett av de beste i huset her (unntatt det jeg bruker nå) det har liksom så deilige taster + at det virker solid.

Lenke til kommentar

hehe :p

 

Kastet mitt i veggen ute om dagen :p Det overlevde det, og funker knall enda. Lager bare noen stygge lyder med tastene. De gamle tastaturene lever lenge de! :D

hehe, mitt knirker når jeg trykker på det :p

 

Herlig lite prosjekt. Du får ta noen bilder når du får de spillene oppe å går :thumbup:

 

skal gjøre det ;)

Lenke til kommentar

Faller "hodet" på lampen din ned av seg selv? Har en slik selv, og det er rett og slett forferdelig kvalitet. Hvis jeg har den på pulten, og dunker litt hardt på en tast, eller legger hånda for hardt ned, så faller hele driten ned. Huff

 

hehe, ikke akkurat den beste kvaliteten nei, men den faller ikke helt ned, bare sånn hallveis hvis jeg dunker hardt i bordet thumbdown.gif + at noen av diodene har sluttet å virke (de blinker av og til. Veldig irriterende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...